6 türk üniversite öğrencisi paranormal şeyleri sevdiklerinden dolayı bir gün cinleri çağıracak büyülü sözleri okumak için bir evde buluşurlar, siz siz olun bu büyülü sözleri okumayın ! Mistirnçetekabo sabırrona aleneteyako fantomestkü eyy kuhu canülü mana hey tayakkune minsontayakule diye hep beraberce el ele tutuşup bu büyülü sözleri söylemişlerdir, Masanın titremesiyle korkuları katlanan gençlerin Başlarına neler geleceği konusunda hiç bir fikirleri yoktur elbette elektrikler gidip geliyor lambada ılık titreyip titreyip duruyordu sonunda 3 varlık geldi birinin elinde insan çocuğu vardı ama ayakları ters ve alnında iki küçük boynuz vardı 3 varlıkta siyah pelerinli ve gözleri ateş saçan sesleri derin bir kuyuya çeker gibiydi Bizi neden çağırdınız diye tekrar tekrar soruyordu 6 gence biz ateşlerin dünyasına tken bizi niye rahatsız ediyorsunuz dedi ve şunları ekledi insan etini insan korkusunu seven varlıklarız biz dedi bizden korkmuyor musunuz ? O esnada biri kalkıp şunları söyledi bizim dinimizde siz bizden üstün varlıklar değilsiniz dolayısıyla siz bizden korkmalısınız diyince cin ses dalgası gibi bir şeyle duvardsn duvara çarptı çocuğu odanın her yanı kan ve dağılmış beyinle saçılmıştı herkes çığlık çığlığa idi, diğerlerine yöneldiler üçü birden sordu tekrar başka sorunuz var mı diye ? Herkes korkudan altını pislemiş ve işemişti akıllarını baştan alan varlıklar sanki onlara ziyafetteymiş gibi kendi pisliklerini yedirdiler önce hepsi büyük bir iştahla pisliklerini yiyorlardı sonra içlerinden biri besmele çekerek dışarı doğru kaçmaya başladı ayağı takılıp bahçede düştü etrafını bir ateş çemberi sarmıştı ve ruhunu satman için son şansın diye ikaz ediyordu varlıklar asla dedi genç üstü tutuşup koşarak öldü, diğer 4 genç ise hala pisliklerini yiyorlardı, Sizin korkularınız bizim duygularımızı besliyor diye söyledi varlıklar bizden hep korkmalısınız diye hepsininin elini ayağını terse çevirdi ağızları yüzleri kaydı, içlerinden biri besmele çekti ve olan biten her şeyin ne olduğunu gördü pislik yiyorlardı ve her yerleri yamulmuştu kokokorkmuyorum sizden diyebildi sadece, o esnada varlıklar bunu tavana kadar yükseltip masaya sırt üsttü çarpıp canlıyken diğer arkadaşlarına yemek ziyafeti gibi yedirdiler çığlık çığlığa eli kolu bacağı koparılıyordu. Kalan üç kişi asla uyanamadılar kendilerinin çıkardığı yangınla yandılar ve çığlıklarında ateşin ruhları ruhlarımızı aldı diye duyuluyordu etraftan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUTSAL ÖLÜM
HorrorHer ölüm doğanın gerçekliğindendir, doğal olarak ölüyoruz , peki kutsal ölümler ne içindi ? Size tarihten günümüzde denk kutsal ölümleri anlatacağım. Her ölüm kendi içinde kutsaldır ancak içindeki gizem dehşet ve korkuyu bilmeden onu anlamak imkansı...