...

3.4K 24 7
                                    

Daha yeni başlıyorum başlatı sıkıcı olabiliriz kb

...

Daha yeni uyanmanın verdiği keyifle yerimde doğruldum esnedim karşımda tam ayna duruyordu ve korkmuştum 'aman Allahım bu benmiyim' sarı saçlarım karmaşıktı kahverengi gözlerimin altında morumsu halkalar oluşmuştu oysa uykumu almıştım kendimi yataktan yere fırlattım böylece uykum daha fazla açılabilirdi hemen elimi yüzümü yıkadım ve aşağıya indim evimiz iki katlıydı annemle babam ayrıldığı için ben annemlerle kalıyodum evet yanlış duymadınız ANNEMLER annem ve üvey babam üvey babamdan hep nefret etmişimdir hep beni kötüler ve annemle aramı bozmaya çalışır öz babamı çok özlüyorum ve babam öleli 2 yıl olmuştu duygulandım....

'Annneeeeee kahvaltı hazırmııııı'

Merdivenlerden hızla indim düşmediğim için çok mutluydum annem kahvaltı hazırlıyodu 'sen hala üstünü giyinmedinmi' dedi 'bugün okula gitmicem' 'peki sen bilirsin geç tv izle kahvaltı hazır olunca çağırırım seni ' dedi tamam diyip yerime oturmakla yetinmiştim

...

Babam denilen adam aşağıya inmişti mutfağa geçti kapıyı kapadı hemen kapıyı dinlemeye başladı

'Bitanem bence onu göndermeliyiz hem orası daha güvenli hemde kendi başının çaresine bakabilir' ne diyordu bu adam böyle 'ama o benim küçük kızım onu oraya göndermek istemiyorum ' annem ağlıyomuydu yoksa yanlışmı duyuyordum ??! Neler olduğunu çok merak etmiştim 'orası daha iyi emin ol buna oraya göndermemiz gerek bunu yemek yerken konuşucaz tamammı ' ne konuşucaz yaaa iyice merak etmiştim annem sadece 'peki' demişti inanmıyorum bu kadar kolaymıydı yani?? Hemen koltuğa geri oturdum 2 saniye sonra kapı açılmıştı babam denilen adam bana doğru geliyordu ve pis pis sırıtıyordu yanıma geldi ve oturdu 'kızım senle kahvaltıda bişi konuşucaz tamammı ' dedi inanamıyorum bana ilk defa kızım demişti ve sanırım bu ilk ve sondu peki der gibi kafamı salladım oda yanımdan kalkıp giymekle yetindi, ne işler çeviriyodu bu adam böyle !!

BİRAZ KISA OLMUŞ OLABİLİR AMA BİDAHAKİ BÖLÜM DAHA UZUN OLUCAK EMİN OLUN :)

Korku GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin