ZEYNEP

412 18 29
                                    

Kaan hala üstüme doğru yürüyodu korkudan napacağımı bilemiyodum artık daha fazla yürüyemiyodum çünkü tam arkamda duvar vardı artık kapana kısılmıştım sonumun geldiğini düşünmeye başlamıştımkiiii kapı açıldı içeriye adamlar gelmişti ve kaanı alıp bi yere götürdüler hızla odamıza çıkıp cem ve merveye olanları anlattım artık buradanda gitmemiz gerekecekti ama nereye gideceğimizi bilmiyordum buna rağmen otelden çıkmış yürüyorduk benim karnım çok acıkmıştı onlarında acıktığını düşünerek yemek yemeye gitmiştik iyiki o gün paraları almıştım diye düşündüm artık gitme vakti gelmişti peki ya nereye.??? Birazdaha yürüdükten sonra karşıma zeynep çıkmıştı onu gördüğüme çok sevinmiştim gidip sarıldım gözlerim dolmuştu atkadaşımın yanında kalabilirmiydim acaba diye kendi kendime düşündüm ve bunu dile getirdim evet demişti zaten yek başına yaşadığını söyledi böylece üçümüzde o evde kalabilirdik aynı zamanda zeynebin bide arabası vardı ona binerek evin yolunu tutmuştuk bile.... Zeynep benim ilk okuldan arkadaşımdı çok tatlı ve sevecendi siyah saçları ve yeşil gözleriyle tam beni andırıyodu... Artık eve gelmiştik bize odalarımızı gösterdi tabi biz hala korktuğumuz için merveyle birlikte yatmayı seçmiştik merveyi daha yeni tanımama rağmen çoktan alışmıştım ve sevmiştim akşıma birden ece geldi ve gözlerim doldu onu çok seviyodum ve o öldürüldü öl-dü-rül-dü sessizce ağlamaya çalışsamda başaramamış olacaktımki merve birden bana döndü 'ağlama bitanem herşey geçicek' dedi ve yüzümü ellerinin arasına alıp gülümsedi bende gülümsemeye çalıştım ama olmadı çünkü aklım hala ecedeydi ve onu çok özlemiştim merve uyuyunca zeynepin yanına gittim zeynepe sarıldım dahace uyumadığı için çok şanslıydım onunla dertleşmeye ihtiyacım çok vardı ilk başta özlem giderip sonra konuşmaya başladım başımdan geçen herşeyi ona anlattım çok şaşırmıştı ve korkmuştu amacım onu korkutmak değildi ama korkmuştu hikaye anlattığımı sanmıştı sanırım birden bire kahkaha atmaya başlamıştı onu korkutmamam gerektiğini düşünüp evet şakaydı dedim ama ona birgün bu olanları anlaymam gerekecekti...

Korku GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin