KAAN

397 15 4
                                    

Banyoda kimse yoktu buna inanamıyordum o zaman kaan neredeydi hemen arkama döndüm ve yatağımın içinde birisi vardı yaklaşıp baktığımda bunun kaan olduğunu gördüm hadi ama kameralar nerde demek istedim ama diyemedim sanki donup kalmıştım hareket edemiyordum ağzımı açtım bişi söylicektim ama geri kapattım ya ben deliriyodum yada bana oyun oynanıyodu kendimi kaybetmeden bu oyuna bir son vermeliydim kaanı dürterek uyandırdım 'kaaan kaaan uyan!' 'Ya of ne var ceren neeee' 'sen hiç yataktan kalktınmı' dedim' hayır ama senin sayende kalkmış oldum şimdi izin verirsen uyicam' dedi şaşırmıştım 'ya amaa' dediysemde bi işe yaramadı sanırım halüsilasyon gördüm diyerek yattım uyumaya çalıştım....

Uyandığımda kaan yine yoktu kafayımı yiyordum gözlerimi ovuşturup tekrar baktım evet yanılmıyodum yoktu, cem ve merveyi uyandırdım kaanı görüp görmediklerini sordum 'bugün hiç görmedim' dediler demekki kaanı görmeyen tek ben değilmişim kafam iyice karışmıştı aşağıya resepsiyona indim ve adama kaanı görüp görmediğini sordum adam bana hayır dercesine kafasını sallamıştı... Her yeri tek başıma tek tek dolaşmıştım girmediğim tek bi yer kalmıştı... MUTFAK.... Oraya girdim ve tahminimde yanılmamıştım kaandı bu elinde bıçak vardı ah hadi ama kaan bu sen olamazsın !!! Dediysemde bu kaandı 'you will die' dedi gülsemmi gülmesemmi şaşırmıştım bana oyunmu oynuyo bu diye düşünürken aklıma ece gelmişti aman tanrım duvardaki yazıyı hatırladım birden 'YOU WİLL DİE'

Korku GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin