Uyandığımda birinin çığlığını duymuştu aşağı inip baktığımda eceyi gördüm boynu kesilmişti duvarda tahmin ettiğim kadarıyla ecenin kanıyla 'YOU WİLL DİE!!!'yazıyodu yani 'SİZDE ÖLECEKSİNİZ' bende çığlık atmaya başladım neler oluyodu böyle şimdi ne yapmalıydık hiç bişi düşünemiyordum korkuyordum ve ağlıyordum kaana sakin ol dedikten sonra bi anlaşma yaptık hiç ayrılmicaktık ikimizde elimize bıçak aldık ve yukarıya doğru yürüdük neler oluyordu böyle bütün odaları gezdik sadece birşey bulabilmiştik oda bir not ' ahahahaha çok az vaktiniz kaldı' ikimizde korkudan birbirimize sarılmıştık aman tanrım peki ya diğerleri neredeydi !!?? Şimdi cem , buse ve merveyi aramalıydık hemen aşağıya indik tekrar heryeri gezmeye başladık sadece cem ve merveyi bulabilmiştik peki ya buse o nerdeydi ?? Artık iyice korkmaya başlamıştım acaba cemler bişi biliyomudur diye onlara sordum onlarda evet dediler cem elini açtı ve elindeki derin yaraya baktım 'n-nasıl o-oldu bu' resmen kekelemiştim 'o adam bizede saldırmaya çalıştı ama biz kaçtık bahçedeki kulübeye girdik merveye bişi olmadı ama buse yi bizde bulamadık lanet olsun şanet olsunki yoktu ahhh!!' Elini hala sımsıkı tutuyodum 'üzgünüm' dedim gerçekten üzgündüm 'kulübe nerde?' Diye sordum ve beni oraya götürdüler ışıkları yaktığımızda kulübedeki kişinin buse olduğunu gördüm ben merveye sarılıp korkarken bir yandanda çığlık atıyordum gördüğüm şey tarif edilemez irkilde korkutucuydu busenin gözleri deşilmiş ve karnına bıçak saplanmıştı hadi ama bir günde 2 ölü fazla değilmiydi eğer cemler ordan yeni çıktıysalar adam hala burada olabilirdi hemen ordan çıktık ağlaya ağlaya 'artık burda kalamayız birbirimizden ayrılmicaz ve eşyalarımızı toparladıktan sonra vuradan gidicez tamammı' dedim hepsi birden kafa salladılar ilk önce benim odama gelip eşyalarımı topladık aonra cem merve ve kaanın eşyalarını toparlamıştık tam inerken kapının üstündeki mavi not dikkatimi çekti 'NEREYE KADAR KAÇICAKSINIZ??' bu kadar yeter diyip kapıyı açtım kaan taksiyi çağırdı ve otele gittik yanımızda yeteri kadar para vardı ama hala korkuyorduk....
VOTELER İÇİN TEŞEKKÜRLER BEYBİLER