OTEL

302 13 3
                                    

otele geri dönüp Kaanı bulacaktık. Hemen odamıza geri döndüm cem ve merve hala bıraktığım gibi duruyolardı onlara internette bulduğum şeyi anlattım onlarda bana hak verip bavullarını hazırladılar ve taksi çağırdık...

Hemen otele dogru yola koyulduk otele gelmustik ve kaani bulucaktik ama kaani bulmadan once hoca bulmamiz gerekiyordu peki nasil bulucaktik ? hemen kiliseye gittik buraya ilk defa gelmiyordum her ne kadar zor olsada bir hoca bulmustuk onuda alip otele dogru yurumere basladik simdi sira kaana gelmisti heryere sormustuk ama kaan buralarda yoktu herkez farkli yerlere dagildi ve kaani aramaya basladik cem kaani bulmustu kolunda surukleyerek kaani getiriyordu kaan yanimiza geldi 'beni neden burda tek birakti-' sozunu tamamlayamadan kendini yerde buldu ama biz birsey yapmamistik yeniden dogrulmaya basladiginda gozleri bembeyazdi ve eliyle hocayi gosteriyordu 'uzaklastirik onu buradan' hemen kaani bayilttik ve taksi cagirip otele gittik oteldeki herkezi cikarttik ve bi odaya girdik kaan ayilmak uzereydi hafiften hareket ediyordu heme onu iple yataga bagladik ve cem elinden merve basindan bense bacaklarindan tuttuk kaan uyanmisti ve ciglik atiyordu 'birakin beni yiksa hepinizi oldururum birakin ' diye bagiriyordu merve ve ben artik cok korkmustuk hoca kitap gibi bisey cikartti ve hemen bi sayfayi acip mirildanmaya basladi yanindaki kutuyuysa bana uzatti kapagini acmami soyledi kaanin bacaklarini biraktim ve bana denilen gibi kutuyu actim 'exeleneour cik bu vucuttan exelenour orasi sana ait degil exelenour!' diye bagiriyordu kapi ve pencereler kapali oldugu halde iceride acatip derecede ruzgar esiyordu ve etraf siyah dumanla kaplanmisti ve adam yine konuşmaya başladı 'exelenour buraya gel exelenour ait olduğun yereee' diye bağırdı ve büyük bir gürültü oluştu kaan ölücek gibiydi artık hiçkimse ne yapacağını bilmiyordu korkuyorduk çok çok fazla korkuyorduk kaanın gözleri bir beyaz bi siyah oluyordu çok ürkütücüydü kaanın içinde siyah bir duman çıkmaya başladı o siyah dumanda neydi öyle..... Kaan artık tamamen kendine gelmişti ve elimde tuttuğum sandığın kapağı birden bire kapanmıştı sanırım herşey düzelmişti yada şimdilik herşey düzelmişti....

Herşeyin yola gireceğini umut ederek eve döndük

SONNNN UMARIM BEĞENMİŞTİRSİNİZ AMA ŞİMDİLİK BU KADARLA BİTMİYO EN BAŞTADA DEDİĞİM GİBİ KORKU GÜNLÜĞÜ 2 YAZMAYI DÜŞÜNÜYORUM SİZİ SECİYORUM VOTE VE YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÖNEMLİ İYİKİ VARSINIZ

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 20, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Korku GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin