'Teyzenlere gidiceksin'
Bu adam ne smalıyodu böyle zeytin boğazımda kalmıştı annem su getirdi suyu içtim ama o şoku hala atlatamamıştım 'HAYIR!!!' Diye bağırdım o kadar çok bağırmıştımki sesim kısılabilirdi 'gidiceksin , ben ne diyorsam onu yapıcaksın' sanırım ğes ediceğimi düşünmüştü ama asla ' sen benim hayatıma karışamazsın senden nefret ediyorum sen benim gerçek babam bile değilsin ' 'ben isteyip istemediğini sormadım gidiceksin dedim o kadar ' hafi canummm dabi yaaa (!) 'ağlama kızım' annem diyene kadar ağladığımın fatkında değildim 'ben 16 yaşındayım kendi başımın çaresine bakarım sizden nefret ediyorum' hızla mutfaktan çıkıp odama girdim bavulu çıkardım ve ne bulduysam tıktım nere gideceğim hakkında hiç bi fikrim yoktu ama asla ne buraya nede teyzemlere gitmicektim herşeyimi toparlatıp toparlamadığıma baktım evet herşeyim hazırdı hemen annemin odasına girdim dolabını açtım kasanın şifresini açtım ve para aldım bana bu kadar para fazla bile gelirdi iş bulmam gerekecekti şimdi onu düşünmek yerine burdan nasıl çıkıcağıma karar vermeye çalıştım... Pencereden atlicaktım ama akşam olmasını beklemem gerekiyodu bütün gün odamdan çıkmamıştım odamda tuvalet olduğu için şanslıydım ama acıkmıştım neyseki dışarı çıkmama çok az bi vakit kalmıştı telefonumu yanıma almicaktım kimse bana ulaşmamalıydı... Sanırım artık atlama vakti gelmişti kapıyı kilitledim ve kapının önüne bişiler itikledim işe yararmı bilmiyodum ama filmlerde hep işe yarıyordu ilk bavulumu yere attım içinde kırılacak bişi olmadığı için çok şanslıydım şimdide atlama sırası bendeydi .....EĞER HATALARIM VARSA BUNU BANA YORUM ATARAK SÖYLERSENİZ ÇOK MEMNUN OLURUM İLK 3 bölüm çok sade olucak ama sonra herşey kötüleşecek bu yüzden buralarda bişi olmasını beklemeyin....