Capitolul 1: Mingea [part.1]

3.9K 79 3
                                    

ATENTIE!!! Unele idei pot fi inspirate din carti, reviste, filme, emisiuni, etc. Sunt idei scrise cu prieteni sau inspirate din alte surse.

Londra, octombrie 2007.

Vantul rece adie prin copacii fara frunze. Pasarile sunt pe ultima suta de metrii cu plecarea. Restul animalelor se ascund de frigul de afara.

Pe o strada respectabila, dintru-un mic orasel din sudul Londrei, plin de case frumoase in capatul strazii era cea mai impunatoare casa. Aici traia familie Quellen.

Domnul si doamna Quellen traiesc aici cu fiica lor de 7 ani, Ane. Doamna Quellen este o femeie inalta, cu par auriu, cu ochii albastrii ce tinde spre a fi plinuta. Ea mereu poarta rochiinsi haine scumpe. Domnul Quellen este un om putin mai inalt ca sotia, cu barba, par castaniu, cu ochii gri.

Fata lor mereu este tot ce iubesc cel mai mult, dupa bani. Desii mama sa iubeste tot ce e scump, din punctul ei de vedere Ane e pe primul loc.

Micuta are parul roscat cu pistrui, cu ochii verzi.

Ane statea singura la geam si privea vremea de afara. Maine, 28 octombrie e ziua ei de nastere. Parintii s-au dus sa ii cumpere haine, jucarii, dulciuri dar si mancare pentru petrecerea de mâine.

Micuta roscata a urcat scarile de lemn si a mers pe holul de la etaj. A trecut de camera părinților, baia si salon a ajuns in camera ei. Camera era roz, avea pat cu baldachin, dulap, birou, covoare pufoase, o lustra aurie, o oglinda mare pe perete, jucarii puse pe pat, birou, dulap, rafturi si pe jos si perdele roz cu draperi.

Ane s-a asezat pe pat si a inceput sa citeasca. A fost distrasa de ciocanitul parintilor in usa. Au venit!

Mama: Ane, e tarziu. Du-te la culcare, spune carand obosita multe sacose.

In mod normal, Ane ar fi protestat. Dar era obosita. S.a dus la culcare in speranta ca maine, fiind ziua ei, urma sa fie totul bine. Sau nu...

hey!!scuze ca e asa mic dar e doar un inceput.

sper sa va placa in continuare.

Liftul de la etajul 7Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum