Capitolul 2: Spitalul

1K 50 0
                                    

Mama: Ane, tatal tau a...

Dar continuare nu a mai ajuns la urechile roscatei.  Fata a ramas blocata. Desii nu a auzit continuarea stia ce s-a intamplat cu tatal sau. Lacrimi fierbinti au inceput sa ii alunece pe obraz. Mama a dat sa o ia in brate, dar a fost respinsa. Ane s-a asezat pe pat privind in gol. 

Ane: De ce?? De ce azi? De ce asa?? 

Mama: Pai, tatal tau avea probleme cu inima. Astazi a avut un mic infract. Problema este ca la spital medicul nu la tratat cum trebuie si...

Ane: DAR ASTA NU E CORECT! 

Mama: Stiu si de aceea..

Ane: Ii dam in judecata.

Mama: Ane, nu putem da pe cineva in judecata pur si simplu si fara motiv..

Ane: Mama, avem motiv! L-au omorat pe tata! 

Mama: Bine, bine! Fie ca tine.

                 ******

Anii au trecut. Mai exact 5 ani de atunci. Ane si mama sa au dat in judecata spitalul, Asta a fost primul pas spre orasul fantoma de astazi. Procesele dintre familia Quellen si spital au durat cam un an si jumatate. Dupa terminarea procesului spitalul a fost inchis. Ane si mama sa au ajuns la limita cu banii. Priocesele au fost saptamanale si scumpe. Din cauza inchiderii spitalului, multi oameni au plecat. Cei ce nu au facut-o, nu si-au permis-o. Orasul e aproape pustiu. Doar cateva familii au reusit sa traiasca asa, printre care si Ane si mama sa.  

Ane a pastrat cu grija mingea de la tatal sau.Era ultimul lucru pe care il mai avea de la el.

Intr-o seara  Ane si cativa copii se jucau in fata spitalului cu mingea, Spitalul inalt fara geamuri era negru. Usa era plina de praf si ruginita. Insa, intr-o clipa de neatentie migea a zburat inspre cladire si a intrat pe un geam.

Ane: Nu!

Un copil: E lasa, era doar o amarata de minge!

Ane: Era de la tata!

Un copil: Atunci du-te sa o iei!

Pentru un moment, ar fi preferat sa plece. Era noapte, frig si spitalul nu parea deloc primitor. Dar stia  ca trebuie sa o ia inapoi.

A intrat in curtea spitalului. In fata usii s-a uitat inapoi spre prietenii sai. Apoi a impins usa si a intrat. 

hey! am incercat sa scriu mai mult. sper sa va placa, #scuzati greselile de scriere :> se mai intampla :> :> :> :> :> :> :> :> :> :> :>

Liftul de la etajul 7Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum