Umbra era in dreptul ei. Pentru un moment Ane a crezut ca pana aici i-a fost. Dar umbra s-a îndepărtat. Acum totul era bine. Putea sa astepte linistita acolo. Sau poate ca nu. Desii umbra s-a îndepărtat, ii era frica de păianjeni. Dar de ce ii era frica nu a scapat. Exact deasupra capului ei era un păianjen de cam 30 de centimetri. Ane scoase un tipat si iiesi de acolo țipând. Umbra o astepta. Poate ca stia ca e acolo si o astepta. Ane avea un sentiment de frica și scapare. Scapare ca scăpase de păianjen, dar înspăimântata de faptul ca iar era fata in fata cu umbra.
Ane facu 3 pasi in spate si se opri. Umbra fu invaluita de o ceata. Ane casca ochii cand in locul umbrei aparu tatăl sau. Bine...doar pană la brau. De la brau in jos era tot umbra.
Lui Ane ii cazu o lacrima. Era imbracat ca in ziua in care murise.
Buna Ane! spuse el.
Dar Ane nu ii raspunse. Cauta ceva la el ca sa isi dea seama dacă e chiar el.
Buna Ane! spuse el din nou doar ca pe un ton mai rau.
Ane se apropie. Atunci realiza ca tatăl sau nu purta lănțișorul de la ea. il avea in ziua in care murise. el nu era tatăl ei.
Ane: TU NU ESTI TATA!!!
Atunci fata draguta a tatălui devenii monstroasa.
Ane o lua la fuga si tipa cand, ajunsa in hol, vazu holul plin de umbre negre.
bunnnn deci 1. scuze ca nu am pus next ieri. 2. saptamana aceasta o sa termin cartea. Dar saptamana viitoare o sa incep o noua carte. Liftul de la etajul 7: Nu am scapat. Va fi tot cu Ane si cu umbra. Vor fi aceleasi personaje, doar ca Ane se va muta in alta parte, intr.o casa ce apartinuse unei străbunici. ok va fi la fel de mult suspans. Sper ca sunteti ok. De la Liftul de la etajul 7 voi face nu mai putin de 5 volume, primul il termin saptamana aceasta. ok cam atat paaaaa ;* :* ;))) =))) :>
cred ca pun next miercuri seara
CITEȘTI
Liftul de la etajul 7
Ficción GeneralLiftul de la etajul 7 este povestea lui Ane, o fetita de 12 ani care se juca cu prietenii in fata unui spital abandonat. Cand nu sunt atenti, mingea zboara spre cladire si intra pe una din ferestre. Ane se vede nevoita sa intre dupa ea. Direct de l...