bunnn am ajuns si aici. acesta este ultimul capitol din acest volum dar tot in aceasta seara pun al doilra volum Liftul de la etajul 7: Nu am scapat.
ok. .. sa începem.
Ane fu inconjurata de un val argintiu . Nu mai vedea nimic dar putea totusi auzi. Dar într-un final isi pierdu memoria de tot.
****
Ane clipi incet vedea un tavan alb. Privi in jur si isi dadu seama ca era. .într-un sputal. Credea ca a ramas inca captiva in spital. Se ridica dar brusc isi facu aparitia o asistenta de mana cu mama ei.
Asistenta: Nu nu nu!! Stai jos!
Mama: Ane eati bine!
Ane: Ce s-a intamplat?
Mama: Pai uite cum a fost. Copii mi-au spus ca ai intrat in spitalul abandonat. Te auzeam tipand si intr-un final ai fost la limita sa te prabusesti cu liftul. Dar acum esti bine! Si mai am o veste. Ne von muta in Ritter Rip.
Deci se pare ca Ane avea sa lasa trecutul in urma si sa isi faca o noua viata.
* In ziua mutarii
Mama: Ane esti gata?
Ane: Da, spune punand ultima valiza in masina.
Mama: Ane, esti gata?
Ane: Ti-am zis ca da.
Mama: Adica esti gata sa lasi totul, si sa mergem inainte?
Ane:Da, cred.
Ane se urca in masina. Drumul fu placut. Ane nu fu surprinsa sa vada ca, atunci cand intra in Ritter Rip totul era placut, la fel ca si casa in care urma sa locuiasca. Mama sa parca masina in fata casei iar Ane cauta intrarea, aceasta fiind foarte mica. Dar aparentele inseala. Inăuntru casa era darapanata si ca vai de ea. Mama sa isi făcu aparitia, nefiind surprins de ce vedea. Cea mai buna camera ii reveni lui Anenii, ultima la dreapta pe holul de la etaj. Camera era mare luminata cu un pat mare in mijloc si nu foarte deteriorata.
Mama: Ane na duc sa cumpar mancare!
Super. Acum Ane putea explora in liniste interiorul. Iesi linistita din camera pe micul hol de 4 metri din fata camerei ,pe acest hol fiind baia. Imediat ce iesi din micul hol, si dadu in cel mare. Si era acolo. In capatul scarilor , deasupra scarilor era umbra.
Sfarsitul primei carti!
CITEȘTI
Liftul de la etajul 7
Ficción GeneralLiftul de la etajul 7 este povestea lui Ane, o fetita de 12 ani care se juca cu prietenii in fata unui spital abandonat. Cand nu sunt atenti, mingea zboara spre cladire si intra pe una din ferestre. Ane se vede nevoita sa intre dupa ea. Direct de l...