Okul Tavsiyeleri 2

14.2K 410 420
                                    

- Okula gitmeden önce güzel bir kahvalyı yapın derim. Bu kendinizi daha dinç hissetmenize ve derslerde daha başarılı olmanızı sağlar.

- Banyo yaptıktan sonra saçlarınız kıvırcıksa veya dalgalı olmasını istiyorsanız mutlaka iki yandan örüp yatın sabah kabarmadan durduğu için fazla uğraşmanıza gerek kalmıyor.

- Hiç bir zaman ben çirkinim diye kendinizi azarlamayın. Mutlaka güzel yönleriniz vardır aynanın karşısına geçin ve benim neyim güzel diye bir bakın.Saçlarınız mı? gözleriniz mi? dudaklarınız mı? belirledikten sonra o bölgenizi öne çıkarıcak şeyler yapın.

- Arkadaş ortmanlarınızda eğlenceli ve konuşkan biri olun, sürekli espri yapın ama kaliteli olsun. Bi espri yaptıktan sonra kimsenin gülmemesi en kötü durum olur heralde :D Çok konuşkan biri de olun demiyorum yerine göre konuşun yoksa kimse sizin dediğinizi umursamamaya başlar.

- Hayır demeyi bilin ve kimseye kendinizi kullandırtmayın.

- Derslerinize mutlaka önem verin. Sınav olucağınız zaman iyi çalışın ve yanınızdaki arkadaşınıza bana kopya verir diye çalışmamazlık etmeyin. Ben böyle düşünüyodum ama matematik sınavında hoca yerimi bi değiştidi göt gibi kaldım :D :D ve sonuç : 45 :)

- Ders çalışmakan nefret ediyorsanız kendinize sevdirmeye çalışın maalesef çalışmadan olmuyor. 2 ay dişinizi sıkın sonra yaz tatili zaten. Ders çalışırkan çalışma masanız aydınlık yerde olsun çok fazla üstünde bir şey olmasın insanı bunatıyor. Ve tabii kide duvarda posterler de olmasın eskiden justine bakmaktan ders yapamıyordum sırf bunun için tüm posterlerimi kaldırdım :)

- Kendinize bir dergi edinin bunu her ay okuyun ders çalışmaktan bunaldığınızda dergi okursunuz :)

- Yeni bir ayakkabı alıcasksanız converse almayın modası geçti artık yeni moda vanslar en iyi olacaktır

- Yine Çanta olarak Adidas ve Class'ın çok güzel modelleri var.

- Okula giderken kendi tarsınızı yansıtan küçük küpeler takabilirsiniz.

- Okulda çok küfür etmeyin serseri gibi gözükürsünüz ara sıra kız arkadaşlarınızın yanında söylebilirsiniz ama erkeklerin yanında asla ama asla etmeyin. İtici olursunuz

- Herşeyinizi herkeze anlatmayın biraz gizemli olun ki insanlar sizi merak etsin

- Defterleriniz, kalemleriniz , çantalarınız kendi tarzınızı yansıtsın. İnsanlar bir baktığında ikiciye baksın :)

- Kilo probleminiz varsa utanmayın sadece giyiminize dikkat edin. bacaklarınızın kalınsa dar şeyler fazla girmeyin. Kilo vermek istiyorsanız her öğünden sonra yeşil çay için sindirimi kolaylaştırıyor. Ve az yiyin, spor yapın ebnim bir arkadaşım var bunları yaparak 78 kilodan 68 e düştü 3 ayda.

- Kendinize erkek kankiler edinin daha popi olursunuz :)

- Sınıfta dikkat çekmek için ciyaklamayın yüksek sesle konuşmayın itici olursunuz. kendi tavırlarınızla dikkat çekin.

Günün Şarkısı : Nicki Minaj - Whip It

Günün Ünlüsü : Miley Cyrus

Okul, Bakım Ve Aşk TavsiyeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin