Selammm uzun bir aradan sonra yazma vaktinin geldiğini düşündüm :) Bir önceki yazımda kendi aşk hikayemden bahsettim ama kimse okumadı. yorumlar ve vote'lar hiç yoktu bu yüzden bir daha kendimle ilgili bir şey yazmamaya karar verdim. Bu yazımda erkekleri etkileyebilmenin yollarını anlatıcam
Heralde bir erkeği tavlamak dünyanın en zor şeylerinden biridir... Bu konuda asla yapmamız gereken şeylerden pes etmememiz gerekir. Size bu işi kolaylaştırabilebilecek bir kaç öneri verdim. Umarım beğenirsiniz.
1) Sınıftan veya okuldan birini seviyorsanız ve başka kızlar da onu seviyorsa o kızlar sizin en büyük rakibinizdir. Onlardan farklı olmayı başarmalısınız. Eminim onlar hoşlandığınız kişinin dikkatini çekmek için binbir takla atıyolardır. Endişelenmeyin şimdi vereceğim taktiklerle kendinizi onlardan ayırabilirsiniz :)
2) Eğer sınıfta tek siz hoşlandığınız çocuğu seviyosanız işiniz çook kolaydır. Şimdi İlk önce dış görünüşten başlıycam
3) Artık bu devirde erkekler kızların huylarına değil güzelliklerine bakıyolar yani iç güzeliğiniz onlar için 2. planda maalesef ve bunun için bakımımızı aksatmamalısınız ve güzel görünmelisiniz. Bundan sonra bakım tavsiyeleri vericem kitabı hala kütüphanenize eklemediyseniz ekleyinki yazıyı yazdığımda okuyabilesiniz.
4) İlk bölümde de söylediğim gibi bir kıza ilk baktığında erkeğin dikkatini çeken ilk şey saçlar ve kalçalar oluyor. Açık renkli saça sahipseniz bir adım öndesiniz demektir. Kabarık olmaması ve ipek gibi görünmesi lazım. Kalçalar içinse kiloluysanız acilen kilo vermeniz gerekir.
5) Dudaklarınız her daim güzel gözüksün kurumasın ve beyazlamasınlar gerçekten itici duruyor.
Bunun için gece yatmadan önce zeytinyağı sürün. Okuldayken hafif renk veren parlatıcılardan sürün
6) Abartılı makyaj yapmayın erkekler makyajdan hoşlanmıyolar. Sadece göz kalemi çekin bu onlar için yeter
7)Kendinize bir parfüm edin. Kalıcı olsun bunun için biraz paraya kıymanız gerekiyor ama gerçekten etkilemek istiyorsanız bunu yapmanız lazım. Parfümünüzü sıktıktan sonra arada bir onun yanında geçinki kokunuz onun başını dördürsün ve o kokuyu sürekli duymak istesin.
8) Doğum gününden burcunu öğrenmeye çalış ve burcunun özeliklerinden onu daha kolay tavla.
9) Erkekler zeki, düşüncelerini savunabilen ve net olarak dile getirebilen kızlardan hoşlanır. Eğer o yanındaysa ve o an arkadaşlarınla hararetli bir konu konuşuyorsan kendi fikirlerini emin bir tavırda dile getir ki onu etkiliyebilesin.
10) Bir erkeğin yaptığı espiriye gülerseniz sizden etkilenir.
11) Aşk gözlerde başlar.. Etkili bir göz teması o kişinin vücudunda, aşık oluyormuş hissine kapılmasını sağlayan feniletilamin hormonu salgılanmasına neden oluyomuş. Bu yüzden ara sıra onun gözlerine bakmanda fayda var ama sürekli ona bakıp onu rahatsız etme.
12) Kendinizden emin ve özgüvenli olun. Böyle kızlar hayatın içine girer ve hayatlarında hep başarılı olurlar. Eğer kendine ait güvenme yeteneğin yoksa böyle varmış gibi yapmaktan başka bir çaren yok :(
13) Hoşlandığın çocuk neredeyse sende orda bit. Seni ne kadar görürse o kadar hoşlanacaktır.
14) Facene onu ekle ve güzel fotoğraflarını koy. Eğer fotoğraflarını beğeniyorsa onu etkilemeye başlamışsındır demektir.
15) Erkekler güvenilir ve dürüst kadınları çekici bulur. Her zaman doğruyu söyle. Yalanlarla vaktini harcamayacak bir kız olduğunu ona hissettir. Böylece senden daha çok etkilenir.
16) Nedense başını yana yatırmak ve boynuna dokunmak onları daha çok etkiliyor :)
17) Eğer hoşlandığın çocukla hiç konuşmadıysan ve yakın değilsen abaza değil ise sana çıkma teklifi etmez. Çünkü erkekler bu konuda biraz utangaçlardır. Onunla arkadaş olmaya çalış ki sana duygularını çekinmeden ifade edebilsin.
Şimdide bir kız nasıl davranırsa etkilenirler erkeklerin ağzından duyalım.( bu konuşmalar gerçektir bir röportajdan alınma)
EYLEM ŞENKAL: Etkilendiğim şeylerin başında; dolu dolu, sıcak bakışlar gelir. Kendinden emin duruş da etkileyicidir. Birini etkilemek yada etkilendiğimi belirtmek için özel bir çaba harcamam. Bu, samimiyeti kaybettirir.
CEM CEMİNAY: Bakışlar, gözler beni her zaman çok etkiler. Güven ise benim için birinci plandadır.
KADİR ÇÖP DEMİR: Birinin konuşması ya da duruşundan etkilenebilirim. Bazı insanlar ışık saçar, ister istemez etkilenirsiniz.
Umarım beğenmişsinizdir ve bir oyu hakedebilecek kadar iyi yazmışımdır... Düşüncelerinizi merak ediyorum lütfen yoruma yazın. Ve bu yazımı sürekli okuyun ve yapmaya çalışın. İnşallah Allah hepimizi sevdiğine kavuşturur. Sizi seviyorum şimdilik bu kadar :)
Günün Ünlüsü: Justin Bieber
Günün Şarkısı: Bruno Mars - Grenade
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul, Bakım Ve Aşk Tavsiyeleri
Non-FictionEğlenceli, Öğretici, Kafa Dağıtıcı ve Bir Tavsiye Kitabından Fazlası...