- Öncelikle kendiniz olun biliyorum bunu çok duyuyorsunuz ama her şeyin başı buradan geçiyor. Başkasını kıskanmayın özenti olmayın her zaman kendinize özel bir tarzınız olsun böylelikle toplumda daha fark edilebilir bir yeriniz olur
- Kimseyi küçümsemeyin ve küçümseyerekte popüler olucağınızı sanmayın bu yöntem sadece sizi küçük gösterir
- Formanızın üstüne giyilebilecek çeşit çeşit hırka ve kazaklarınız olsun sürekli aynı şeyi giymeyin. Farklı şeyler giyerek insanların dikkatini çekersiniz
- Bakımınızı sakın ama sakın aksatmayın her daim bakımlı görünmeye özen gösterin. bu konuya ileride derinlemesine giricem çok güzel tavsiyeler vericem size :)
- Okula gitmeden önce renkli dudak parlatıcısı sürün.
- Bol bol su için.
- Arkadaşlarınıza kendinizi ezdirmeyin. Sizinle ilgili kavga olduğunda ağızlarının payın verin ama çok abartmayın insanların aklında kavgacı kız olarak kalmak istemezsiniz değil mi?
- Daima güler yüzlü olun insanların aklında pozitif biri olarak kalın.
- Ara sıra gözüne kalem ve rimel çekin kızmıyorlarsa eyeliner da sürebilirsiniz. Eyeliner olarak loreal parisin black buster superliner'ı ve million lashes rimelini öneriyorum. Böylece derin bakışlarınızla daha etkileyici olursunuz. Tabii bundada abartıya kaçmıyoruz herşeyin fazlası zarar :)
- Mutlaka yabancı bir dizinin ve bir ünlü idolünüz olsun. Eğer böyle konulu konuşmalar olunca ki okul ortamında bu konular daha çok konuşulur en azından kendinizi ifade edebilirsiniz. fikrinizi ortaya koyun ve koymaktan çekinmeyin.
- Sınıfın veya okulun popisiyle aranız ne çok iyi olun ne çok kötü olsun eğer ondan gıcık kapıyorsanız sizde kendi tavırlarınızla ona kendinizi gösterin ve ondan asla korkmayın. Ve asla ama asla onun gibi davranmaya çalışmayın.
- Eğer hoşlandığınız çocuk varsa ve onu elde etmek istiyorsanız yanında daima güler yüzlü olun ve gözlerinin içine bakın ( erkekler en çok bundan etkileniyor ) dikkat çekmek için mal mal hareketler yapıp kendinizi düşürmeyin.
- Kendinize ait bir parfümünüz olsun ve bunu sürekli kullanın çiceksi veya şekerimsi kokular çok hoş kokuyor.
- Havalar iyice ısındığında kendinize havalı gözlükler edinin. Gerçekten insana farklı hava veriyor gözlükler. Benim favorilerim mavi-kırmızı-yeşil camlı gözlükler bu yaz kendime bol bol onlardan alıcam :)
- Derslerle aranı iyi tut. Sınıfta kendinı kanıtla, kanıtla ki öğretmenlerin seni diğer sınıflarda anlattığında merak edil :)
Şimdilik bu kadar yorumlarınızı bekliyorum ve vote'lamayıda unutmayın... :)
Günün şarkısı : Lady Gaga - Donatella
Günün ünlüsü : Selena Gomez ( bayılıyorum şu kadına :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul, Bakım Ve Aşk Tavsiyeleri
No FicciónEğlenceli, Öğretici, Kafa Dağıtıcı ve Bir Tavsiye Kitabından Fazlası...