Idræt.

1.9K 47 0
                                    

"Pis!" Siger jeg. Vi har idræt nu. Heldigvis havde jeg taget mit idrætstøj med. Det var enden det, eller noget stinkende lort. Mig og Bella gik ud i omklædningsrummet. Pigerne ventede på os der.

Jeg tog min sorte sports top på og tog en trøje på fuldt med store huller (det meningen) og et par sorte nikeshorts på. "Jeg venter på jer derinde" sagde jeg til pigerne. "Okay. Rod dig nu ikke ind i flere problemer" sagde Isabelle. "Jeg prøver" sagde jeg med et grinende smil på læben, og gik ud. Jeg kom ud på fodboldbanen.

"Hey smukke!" Hørte jeg en bekendt stemme råbe. Jeg kiggede ud i øjenkrogen. Cameron... jeg valgte at ignorere ham. Han er så pisse irriterende. Jeg rullede øjne, og kig den modsatte vej end han var. Jeg kunne mærke en tage fat i min hånd. Jeg blev vendt rundt.

Cameron....igen... Hvad er det den dreng ikke fatter?! "Hvorfor ignorere du mig smukke?" Spurgte han med et spørgende irriteret blik. "Hvorfor er det så vigtigt? Når ja... du vil bare i bukserne på mig. Men det kommer du ikk" svarede jeg ham bestemt, og lagde derefter armene over kors.

Han grinte og fik et lumsk smil på læben. "Vi får se. Du vil falde for mig på et eller andet tidspunkt" sagde han selvsikkert, med et større, smørret og selvfedt smil på læben. Hans blik var... jeg ved ikk. Men der var noget over dem der bare mente det. Han trak mig ind til ham med et hurigt ryk.

"Der kommer stadig hævn fra den der" hviskede han inde i mit øre. "Jaja. Det vil jeg gerne se" sagde jeg og gik den anden vej. Gud hvor var han irriterende. Pigerne var kommet og timen begyndte.

Undskyld for kort kapitel.
Jeg lægger flere ud her i dag så bare rolig. Håber i glæder jer.
Ses alle ❤️

Players think they always get what they want.Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon