"Babymus"

1.6K 47 4
                                    

Vi var lige smuttet fra butikken af. Jeg vælge at gå ned gennem parken der lægger i nærheden.  Sjovt nok har jeg aldrig været der.

Vi gå hen ad nogle fliser der er i gulvet. Det er faktisk meget dejligt. Men desværre også mange duer.

Silas rev sig ud af min hånd og løb efter en due. Mig og Mac skyndte os efter ham. Men han var bare pist væk?

Vi leder i hele parken. Og kaldte på ham. Han var virkelig ikke til at se. Eller høre. Han skal så meget trænes.

"Hvor kan han være henne Mac?" Spurgte jeg mens jeg satte mig på hug foran Mac. "Leder du efter ham her Babymus?"

Jeg vendte mig hurtigt om og så Cameron med Silas i armene. "Ja faktisk" sagde jeg og rejste mig op.

Han kom tættere på med ham. "Jeg vidste ikke du havde hund" sagde han og grinte med en hæs stemme.

"Har også lige købt dem" svarede jeg. Hans øjne faldt ned på Mac. Han satte sig ned på hug og ville sige hej til hende.

Hun knugrede ad ham. Ha! Hun kan heller ikke lide ham! Han rejste sig op, og tog nogle skridt tilbage.

"I to minder meget om hinanden!" Sagde han med store øjne. "Jep, og giv mig så Silas." Sagde jeg og gik hen til ham.

Han kiggede opgivende. Men så kom der et kækt smil frem på hans læber. "Kun hvis jeg får et kys" svarede han.

"Jeg prøver igen. Kom med min hund." Sagde jeg koldt. "Kom nu. Du vil elske det." Sagde han med endnu et kækt smil på læben.

Jeg tog min mobil op ad lommen. "Hvad laver du?" Spurgte han nysgerrigt. "Ringer til politiet selvfølgelig" svarede jeg.

Han fik store øjne og gav mig straks Silas. "Mange tak" sagde jeg bare. Jeg vendte mig om og gik.

"Du siger bare til når du har brug for hjælp til hundetræning." Råbte han til mig. "Hvorfor skulle jeg spørge dig?" Spurgte jeg flabet.

"Slap af. Jeg kender meget om hunde" sagde han og grinte "okay men jeg tror jeg klare mig uden" forklarede jeg.

"Okay dit valg" sagde han "vi ses Babymus" jeg vendte mig hurtigt om. "Du skal ikke kalde mig det!" Advarede jeg.

"Slap af smukke. Det skal nok gå. Sagde han med et kækt smil på læben, og et frækt glimt i øjnene.

Kæft jeg hader den knægt. Jeg vendte mig om igen og gik så hjemad. Jeg ville virkelig ikke udsættes for mere.

Kom gerne med ideer til nye kapitler😊

Players think they always get what they want.Onde histórias criam vida. Descubra agora