Nyheden.

1.9K 46 2
                                    

Det er søndag. Mig og pigerne har sovet sammen, så ja.. Jeg er lige vågnet. Men de er ikke i sengen?? Hvad sker der? Jeg tager min morgenkåbe på og går ud på min altan og ryger.

Underligt nok sker der ikke rigtig noget? Der er helt stille ovre hos Cameron. Underligt? Festen var egentlig hyggeligt nok. Jeg drak mig ikke fuld.

Kun beruset. Men det forsvandt hurtigt igen, fordi jeg dansede så meget med pigerne. Jeg så ikke rigtig mere til Cameron.

Han var nok i gang med at "ordne" en pige eller sådan noget. Men hvad rager det mig? Nå men, jeg fandt ud af hvorfor Bella egentlig gik.

I vil slet ikke tro det, men jeg bustede hende i at kysse.. Nash!! Fucking Nash! Altså som i Nash, Cameron's ven, Nash! Det var faktisk ret sjovt.

Jeg var færdig med at ryge, så jeg gik ind. Jeg gik ind og fandt noget tøj. Det endte bare med en løs croptop og et par løse shorts.

Jeg satte bare mit hår op i en løs side hestehale. Der er mange løse ting, jeg ved det hahaha. Nå, men derefter gik jeg nedenunder for at se om pigerne var der.

Og til min store overraskelse var de der. Men ikke alene. Nahs, Cameron, og deres "slæng" var der også.... "Omg!" ømmede jeg mig.

Jeg magter den virkelig ikke! Hvad laver de egentlig her? "Godmorgen smukke" sagde Cameron. Først nu opdagede jeg at han ikke havde nogen trøje på.

"Okay. Hvad laver i her? Og hvorfor har du ikke nogen trøje på mierda joven?" spurgte jeg lidt flabet, men også irriteret.

"Easy tiger" sagde Cameron bare og grinede. Virkelig? Er det han reaktion?! Omg!! Jeg magter virkelig ikke det her!

Nash afbryder. "Bella inviterede os over, Isabella og Isabelle var okay med det. Men vi havde også regnet med at de havde spurgt dig"

Jeg kiggede undrende frem og tilbage på pigerne, de kigger flovt, og grinende ned i gulvet i køkkenet. Jeg rullede med øjnene.

"Nej da! I skal da slet ikke tænke på at det er mig der bor her" sagde jeg og gik med raske skridt forbi dem.

Jeg tog noget morgenmad som pigerne havde lavet til mig. Sikkert som en eller anden undskyldnings gave.

"Og du må ikke spørge mig om hvorfor Cam ikke har trøje på. For det aner jeg virkelig ikke. Sagde han og tog hans hænder op ved siden af hans hoved.

Jeg rullede bare øjne, og spiste videre af min mad. "Slap af smukke, du elsker det jo" Sagde han og kørte sin hånd op og ned af hans sixpack.

"Ærgerligt for dig, så kan jeg ikke lide sixpack, kun afmærkninger" svarede jeg bare med et flabet smil.

"uff" sagde alle drengene bare. Jeg smilede bare tilfreds og spiste videre. Min mobil bippede, det samme gjorde de andres.

"Hej elever. Vi skal mødes på skolen kl. 13:30. Da vi har en nyhed, i bedes komme til tiden, da det er meget vigtigt."

De kiggede allesammen på hinandens telefoner. Sikkert for at sikre sig at de alle har fået den samme besked.

Er jeg virkelig den kloge her?? Altså hallo?? Beskeder på samme tid fra skole. Så kan der jo kun stå det samme??

Klokken er 12:45. "Vi må hellere se at gøre os klar, hvis vi vil nå det i tide." sagde jeg, Jeg var færdig med at spise.

Jeg gik over med tallerkenen i vasken, og gik ovenpå. Jeg stoppede 1 sek. "Drenge smut, piger kommer i?" De allesammen nikkede.

Jeg gik op og tog et par cowboy shorts på, og en ternet skjorte rundt om livet, og gik derefter ned. klokken var 13:15.

Vi mødtes allesammen udenfor. Om jeg magter de andre. Eller i hvert fald ikke Cameron.Jeg kom faktisk lige til at tænke på noget,

Jeg har mit skateboard! Jeg har faktisk skatet i ret lang tid. Det var ikke rigtig noget seriøst, bare noget tidsfordriv.

Jeg havde mine høretelefoner i den ene hånd, og min mobil i den anden. Jeg gik ud i garagen og ledte efter mit board.

Jeg kunne se de andre kiggede undrende på mig. "Bare gå. Jeg indhenter jer" sagde jeg bare. De kiggede engang på hinanden, men gik så.

Jeg fandt det! Så det bare i med høretelefonerne, tænde en smøg, og så ellers bare afsted. Der går ikke andet end 5 min, så kan jeg se dem.

"Hva' så" sagde jeg grinende og rullede op på siden af dem. De kiggede ned på mit board, og kiggede overraskende op på mig igen.

Jeg grinede bare. Seriøst?! Kan en pige ikke bare skate, lige som drenge, uden at folk kigger overrasket eller undrende på en? Måske ikke. Men whatever??

-------------------------------------------------------------

Vi er endelig nået hen til skolen. Jeg tager mit board i hånden, og går ind. Alle står ved skabene som om det var en almindelig skoledag.

De kigger meget på os? Når ja.. Cameron. Vent! Hvad laver han?! Han bevæger sin hånd rundt om min talje.

Jeg får dræberblikke, fra alle pigerne. Jeg ruller bare øjne, og skubber ham ind i skabet, så det siger en høj lyd. Vi andre griner bare.

Han smiler smørret og går op til os efter. Vi er nået ind til gymnastik salen. Det er der de giver beskeden. Jeg er meget nysgerrig.

Det er squ da klart at jeg er nysgerrig! Det er søndag! Og jeg er på en skole!! Hvis det stod til mig, var jeg bare hjemme, og hygge.

"Hej elever!" starter læreren. Der bliver helt stille i salen, når alle er kommet ind. Vi alle retter vores opmærksomhed op mod læreren. De er sikkert lige så nysgerrig som mig.

"Vi har kaldt jer op på skolen fordi, hele jeres årgang, skal på lejrtur fra imorgen af. Og vi ville have i skulle komme så tidligt så i kunne nå at pakke til imorgen" Sagde læreren.

Alle jublede nærmest. Ud over "Nørderne" selvfølgelig! Hvad regner man dem også med?? Men jeg er glad. Det er vist noget om at vi skal bo på hotel. Desværre har de allerede fundet grupperne.

Players think they always get what they want.Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora