Životopis

129 3 0
                                    

Jméno: Taylor Coleman (11)

Původ: Smíšený

Datum narození: 3.5. 1994, narodila se  ve městě Waterford

Bydliště: Menší domek s předzahrádkou a větší zahradou

Adresa: Fuaran Inver, Skotsko

Rodina si se svými financemi vystačí, tak akorát, aby se uživili..

Nyní bydlí ve Fuaran Inver ve Skotsku, ale pochází z Waterford v Irsku.

Je na půl Skot a napůl Ir.

Postava: Taylor byla vždycky prcek, ale časem určitě vyroste do normální výšky, už jenom kvůli jejím dost velkým rodičům. Je menší normálně hubené postavy, její husté hnědé lehce nazrzlé vlasy ji lemují obličej, který vypadá, jako každý normální s trochu většími tvářemi. Nos a ústa má také úplně obyčejné a nijak zvláštní nejsou.

Povaha: Je to milá, hodná, laskavá a ochotná holka, snaží se lidem pomáhat. Je hodně optimistická, občas vidí život trochu jinak a růžověji než je. Než něco řekne, nejprve si to pořádně rozmyslí, aby nedošlo ke zbytečnému konfliktu. Raději si o dotyčné osobě něco myslí v duchu než, aby mu něco řekla, jelikož ví, že někteří lidé jsou natolik blbý, že by to nepochopili. Ráda si užívá život a také je pro každou špatnost. Ač se to možná na první pohled nezdá, je to pěkně zlobivé dítě a ráda dělá různé naschvály pro její i radost ostatních spolupachatelů. Jinak by se dala považovat za hodnou dívku. Už od mala je samá modřina, pořád někam leze a dělá blbosti. Zlomeniny jsou na jejím denním pořádku, jak už si zvykla na bolest už si na ni zvykla na tolik, že přestala kvůli úrazům brečet.

Záliby/koníčky: Díky tomu, že od malička vyrůstá na místě, kde je moře, baví ji rybařit. Na ryby jezdí vždy se svým dědečkem. který žije i s babičkou v tomtéž městě. Má ráda zvířata, jako skoro každá holčina, doma se sama ráda stará o hejno slepic, co mají na zahradě v kurníku a nikdy by je nenechala zabít, jeden z důvodu proč nejí slepičí maso. Taky hodně chodí mimo město do přírody se svoji fenkou a kamarádem Villem, se kterým dělají všude po městě neplechu. Mimo to vše jí matka vozí na kroužek malování. Když se stane, že má dostatek času využívá ho kreslením.

Otec: Greg Coleman (45)

Původ: Kouzelník

Datum narození: 18.9. 1960, Waterford Irsko

Povolání: Sice je kouzelnického původu, ale raději se zaměřil na práci ohledně vyřezávání a zpracovávání dřeva.

Povaha + popis: Milující člověk, má rád svou rodinu a cítí nutnost, aby ji uměl dobře zabezpečit. Baví ho práce se dřevem, a proto si založil svoji vlastní firmu přímo ve městě. Je možná takovou menší chybou je, že je až moc zásadový. Muž vyšší postavy, na jeho věk normálně hubený a poměrně svalnatý. Nosí krátké černé vlasy a stejně barevný plnovous. Kukadla má tmavě hnědá.

Matka: Monique Coleman ( Camon ) (43)

Původ: Mudlovský

Datum narození: 13.4. 1963, Inver, Skotsko

Povolání: Pracuje v zemědělství, stará se o dobytek

Povaha + popis: Od malička žila se svými rodiči v tomhle městě a vždy ji bavilo starat se o zvířata. Má strašně ráda svou rodinu a taky se o ní pořádně stará. Umí moc dobře vařit, takže doma je pořád, co k jídlu. Má dlouhé blond vlasy, po většinu času je nosí sepnuté v culíku, a její modrá očka jí zdobí obličej. Postavou je trochu vyšší a je normálně hubená.

Bratr: Colin Coleman (19) + Allyson Swan (18) - studuje farmacii ( Dublin, Irsko )

Původ: Mudlovský

Datum narození: 5.12. 1986, Waterford, Irsko ( před Taylorinim narozením, žila rodina v Irsku )

Povolání: Momentálně žije v Dublinu a studuje na vysoké škole ( na vysokou školu si vydělával a šetřil, menší obnos mu přispěli rodiče, studuje práva )

Povaha + popis: Je šetrný, už od mala věděl, že bude chtít později studovat, a proto si dlouho šetřil. Rodina není natolik bohatá, aby mohla financovat vysokou školu. I přesto se mu podařilo se tam dostat. Je milý, pracovitý a romantik. Svojí rodinu má rád i mladší sestru, akorát kvůli velkému věkovému rozdílu si s ní tolik nerozuměl, je přece jen o osm let starší. Blonďatý chlapec, měřící kolem 190 cm, vypracované postavy s hnědýma očima. Na koleji si našel přítelkyni Allyson.

Prarodiče z otcovi strany: Lillian Coleman ( Stuart ) (77) a Christopher Coleman (79)

Bydlí ve Waterford a za rodinou jezdí hlavně o svátcích, posílají dopisy i přáníčka, jsou spolu v kontaktu.

Povolání: Oba dva jsou už v důchodu, Lillian se však ráda stará o svoji zahrádku a Christopher je vášnivý čtenář a sběratel knížek.

Prarodiče z matčiny strany: Ellis Camon ( Jason ) (75) (zemřela) a Sebastian Camon (78)

Žijí ve stejném městě jako rodina v Inveru, vlastní malý domeček na kraji. Babička výborně peče a s dědou Taylor jezdívá na ryby.

Povolání: Sebastian pracuje jako rybář, Ellis pracovala jako kuchařka v místní hospodě.

Sestra od otce: Paola Summer ( Coleman ) (42) ( Kouzelník ) + Richard Summer (47) (Kouzelník )

Bydliště: Waterford

Povolání: Paola pracuje jako švadlena, Richard jezdí kamionem.

Děti: Anne Summer (12) Dean Summer (7)

Původ: Kouzelník ( Krásohůlky ) Kouzelník

Bratr od matky: Thomas Camon (46) ( Mudla ) + Jane Camon ( Vincent ) (40) ( Mudla )

Bydliště: Londýn

Povolání: John je podnikatel, který jezdí po celém světě, není často doma, Jane je učitelka v pomocné škole.

Děti: Luciana Camon (11) Tonny Camon (4)

Původ: Mudlovský Mudlovský

Bratr od matky: Peter Camon (36) ( Mudla ) + Lucy Camon ( Malen ) (35) ( Mudla )

Bydliště: Brighton

Povolání: Peter se živý jako účetní, Lucy si založila taneční školu a je učitelkou tance.

Děti: Dvojčata - Kaylla (2) Laylla (2)

Původ: Mudlovský Mudlovský

Domácí zvířata: Rodinka vlastní slepice, husy a kachny.

Mazlíčci: Taylor má fenku jménem Leslie, Border kolii.

Deník Taylor ColemanKde žijí příběhy. Začni objevovat