4 GD X T.O.P (2/2)

180 10 7
                                    

(UWAGA GD ma przez chwilę fetysz tatusia. Ale tylko przez chwilę)

~

- Jesteś zwykłą kurwą szmato. - Parsknąłem.

- Twoją kurwą Panie... - Wydyszał Choi.

Myślał, że się przesłyszałem. Nie mogłem uwierzyć, że Seunghyun naprawdę to powiedział.

W końcu jego słowa oznaczałyby iż spodobało mu się to w jaki sposób go skrzywdziłem.

- Chyba nie masz ani trochę szacunku do siebie. Doszedłeś po tym jak Cię zgwałciłem i jeszcze przyznajesz, że należysz do mnie. - Z uwagą patrzyłem na wciąż ciężko oddychającego chłopaka. - Nawet dziwki mają więcej godności i szacunku... - Zbliżyłem się do niego i pociągnąłem za włosy aby spojrzał na mnie. - ...nie przyznają, że spodobał im się gwałt.

Choi wykrzywił usta w słaby ale szczery uśmiech co bardzo mnie zdziwiło.

- Od kiedy gwałtem nazywa się sytuację w której obie strony zgadzają się współżyć? - Gdyby moja szczęka mogła uderzyć o podłogę zrobiłby to i to z głośnym hukiem.

- Ty chcesz... - Aby nie powiedzieć nic co mogłoby mi przeszkodzić zatrzymałem się. - Właściwie... posiadanie własnej dziwki to całkiem ciekawa propozycja. - Pomyślałem i zmierzyłem Seunghyuna wzrokiem.

Nie był brzydki, śmiało mogłem też powiedzieć, że był calkiem przystojny i na swój sposób słodki. Dodatkowo w przeciwieństwie do innych chłopaków których tu pieprzyłem nie był luźny.

- Nie chcesz mnie Panie? - Jego słowa przekonały mnie co do decyzji.

- Chcę czy nie... to nie ma znaczenia. Jeżeli przejdziesz test to będziesz mógł zostać moją suką. - Chłopak nerwowo przełknął ślinę.

- A co muszę zrobić Panie? - Jego oczy skojażyły mi się przez chwilę z oczami przerażonego dziecka które czeka na karę od rodzica. Jednak nie zniechęciło mnie to. Wręcz przeciwnie. Zachęciło mnie to do kolejnego, ostrego wypieprzenia jego tyłka.

- Masz wykonywać wszystkie moje rozkazy bez najmniejszego zawachania. Jeżeli mnie zadowolisz zgodzę się. - Gdy chłopak pokiwał głową zacząłem odpinać paski które wcześniej unieruchamiały jego ciało.

Gdy po około minucie skończyłem i usiadłem na krześle.

- Sprawdźmy jak sobie radzisz z obciąganiem. - Nie trzeba było mu tego dwa razy powtarzać.

Chłopak od razu wstał, podszedł do mnie i uklęknął pomiędzy moimi nogami. Następnie bez krempacji rozpiął moje spodnie i zsunął je wraz z bokserkami. Następnie wziął mojego penisa do ust.

Na przypływ przyjemności zagryzłem dolną wargę i zamykając oczy odchyliłem głowę do tyłu. Aby poczuć jej jeszcze więcej złapałem chłopaka za włosy i zacząłem nadawać własny rytm całej czynności.

Słyszałem, że Choi dławi się i czułem, że próbuje trochę spowolnić moje ruchy ale nie dawałem za wygraną i mocno go trzymałem.

Seunghyun chyba bardzo wczuł się w to ponieważ prawą ręką zaczął sobie lekko pomagać a lewa przyjemnie pieścił moje jądra.

Po około sześciu minutach torturowania jego ust doszedłem głęboko w jego gardle tym samym zmuszając go do połknięcia swojej spermy.

Chłopak zakrztusił się i odsunął ode mnie aby zaczerpnąć powietrza.

Ja zaś w tym czasie znowu założyłem spodnie.

- Grzeczna suką. - Podszedłem do niego i pogłaskałem go po policzku.

Kpopowe yaoi Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz