9. Можеш да ми кажеш всичко.

354 19 4
                                    

~~~~~~~на другия ден~~~~~~~

  За съжаление днес беше Понеделник и бях на работа. Станах извърших сутрешните си процедури. После се облякох и вече бях готов. Отидох да видя Агус дали е станал, защото на него му беше нещо като хоби не става на време. След като се качих в стаята на брат ми него го нямаше. Къде ли е? Не го търсих. Реших да отида да си взема нещо за закуска. И според мен беше доста странно Агус да е станал преди мен, но както и да е. Вече бях в трапезарията и там видях Карол, Каролина и Агус.

Агус(А): Хайде, братле! Много спиш.-засмя се
Аз: Ти си станал веднъж на време?
А: Да. Виж, направих закуска. Ела.
Аз отидох и седнах на един от столовете и започнах да закусвам.

  След закуската всички тръгнахме към работа. Каролина се прибра до нейната къща за нещо, а Агус остана да оправи къщата. Аз и Карол тръгнахме заедно. По пътя не си говорехме много.

------------от името на Карол--------------

   След като тръгнахме с Ру за работа не си говорехме. Обади ми се Валентина. Бях забравила за нея. Колко съм разсеяна...

•Разговор•
Валентина(В): Здравей, сис! Искам да ти кажа, че тази вечер няма да съм вкъщи.

Беше доста весела.

Аз: Защо?
В: Помниш ли Майкъл?
Аз: Да.
В: Ще излизам с него.
Аз: Но той те заряза заради друга.
В: Може да се е променил.
Аз: Добре. Щом искаш. Ти какво правиш?
В: Нищо. Ще се оправям за работа. Ти?
Аз: С Ру отиваме във фирмата.
В: Заедно с Ру!?😍
Аз: Да. Друг път ще говорим.
В: Ок. Чао!
Аз: Чао!
•Край на разговора•

  Почти стигнахме до фирмата и Ру започна да ме разпитва най-различни въпроси.

Ру: Какво говорихте за мен?🤔
Аз: Ами нищо... -засрамих се.
Ру: Защо така почервеня като те попитах? Извинявай, ако се засрами.
Аз: Няма проблем. Става ли после да говорим?
Ру: Добре.

  Вече бяхме стигнали крайната си цел и се разделихме. Аз отидох в офиса си, а той трябваше да учи една песен. Каролина дойде след няколко минути в офиса ми.

Аз: Здравей, Каро!
Каролина(К): Здравей! Приятелко, искам да ти кажа нещо, но моля те, не казвай на никого. Моля те!
Аз: Можеш да ми кажеш всичко.
К: Колкото и да е странно, аз харесвам Агус.
Аз: Супер! Ще сте сладки заедно. Мога да го питам той какво чувства.
К: Ами, не знам. Все пак, да не е прекалено нахално.
Аз: Спокойно! За теб бих направила всичко.
К: Благодаря ти!

-------------от името на Вале---------------

   След разговора ми със сестра ми отидох до гардероба си да избера нещо за срещата. Избрах една черна рокля, която беше по тялото ми и имаше няколко бродирани червени рози от едната страна на роклята. Избрах и черни обувки на висок ток. После отидох в банята, за да си взема душ. Денят мина много бързо. Облякох роклята, гримирах се и си сплетох косата на две плитки. Вече бях готова, а часът беше 20:00. Взех си чантата, която беше същата като роклята и излязох от къщата. Отпред ме чакаше Майкъл.

Майкъл(Майк): Здравей! Много си красива!
Аз: Здравей! Благодаря!

  Повече нищо не си казахме. Той ми отвори предната врата на колата и аз се качих. След няколко секунди и той седна на шофьорското място. Потеглихме и стигнахме един Италиански ресторант. По време на пътуването не си говорехме. След като стигнахме влязохме в ресторанта и се настанихме на една маса за двама. Дойде сервитьора и поръчахме.

А/Б
  Ето новата част. Много се извинявам за супер дългото забавяне. Знаете...започна училище и така.
Малко със закъснение, но пак... Пожелавам Ви много успехи в училище!
  И днес ходихте ли да почиствате?
Аз ходих.🤗🌳
#ДаИзчистимБългарияЗаедно
Обичам ви!❤ Дано да няма сърдити.😭

The Perfect GirlМесто, где живут истории. Откройте их для себя