7.Не исках да спира

376 18 6
                                    

Започна да се приближава бавно към мен и след това той ме целуна. Отвърнах му, не исках да спира. В това време Агус отвори вратата, а зад него стоеше Каролина. Беше неловко. Брат му и приятелката ми ни видяха с Ру в неговата стая и то на леглото му и той беше над мен. Може би изглеждаше всякаш се натискаме(😂), но не беше така. Сигурно бяха минали десетте минути от играта.
Агус(А): Какво правите вие двамата?
Каролина: И аз това се питам?
Ру: Ами, ние...
Аз гледах в нищото всякаш не ги познавах. Не смеех да проговоря.
А: Какаво вие? Хайде кажете...Ру, Карол?
Ру: Ами нищо, гонехме се из стаята, после паднахме един върху друг и аз започнах да я гъделичкам и ние се...целунахме-измрънка
Каролина: Какво сте направили?
Ру: Се целунахме- пак измрънка
А: Стига си мръкрал, а ГОВОРИ- ядоса се
Аз стоях и гледах. Не смеех да проговоря, защото се чувствах неловко. Макар, че дори и да сме се целунали(което е така) не мисля, че е проблем. Вече Агус и Каролина започнаха да ме ядосват, а си личеше, ще и те се харесват. Щом ги интересува какво правехме ще им кажа.
Аз: Добре, щом толкова ви интересува ще ви кажа. Това, което ви измъчва е, че се ЦЕЛУНАХМЕ.
Каролина и Агус: К-ка-какво?
Аз: Това, което казах. Още въпроси имате ли?
А: Не.
Аз: Щом нямате, тогава да слизаме долу и да играем на нещо друго.
Каролина, Агус и Ру: Хайде.
След няколко минути вече бяхме долу във всекидневната.
Аз: Сега какво искате да правим?
Ру: Незнам.
А: Искате ли на Истина или Предизвикателство?
Каролина: Добре, но ще го играем така. Например аз питам някой от вас и после той пита друг и така. Съгласни?
Аз, Ру и Агус: Да!
Аз: Хайде да започваме! Аз съм първа. Ру, ти какво избираш Истина или предизвикателство?
Ру: Истина.
Аз: Добре,ами... Истина ли е, че понякога обичаш да караш кънки?
Ру: Добре, хвана ме. ДА, обичам да карам кънки в свободното си време.
А: И не си ми казал!😱
Ру: Тихо сега. И ти много неща не ми казваш... Сега съм аз. Каролина, какво избираш?
Каролина: Истина.
Ру: Добре. Истина ли е, че понякога ти омръзва да помагаш на Карол с работата.
Каролина: Да.
Каролина: Ру, истина или предизвикателство.
-----------------от името на Ру-----------------
Играехме на истина или предизвикателство и дойде ред на Каролина да ме пита. Всеки избираше истина и този път реших да избера предварителство.
Каролина: Ру, истина или предизвикателство?
Аз: Предизвикателство.
Каролина: Предизвиквам те...да целунеш Карол.
Карол: КАКВО?
Каролина: Стига и тя да иска. Карол?
Карол: Оф, добре ще ти дам да ме целунеш...
Аз: Щом е съгласна, а аз съм предизвикан трябва да го направя.
Карол: Чакай малко, но по устните или по бузата?
Каролина: По устните!
Аз: Добре...😏 погледнах към Карол с моят надменен поглед, а тя и идваше да ме убие.
Агус: Хайде братле, нямаме цяла вечност.
Аз: Пфф...я млъквай!
Приближих се до Карол и я целунах. Май ѝ хареса! Някой път може пак...като се замисля бих я целувал постоянно. 😘
Каролина: Хмм, добре... давай, ти си.
Аз: Аз избирам...

А/Б
Ето нова глава. Съжалявам, че е толкова кратка и я чакахте толкова време. Кой мислите, че ще избере Ру? Дали на Карол ѝ е харесала целувката? Ще има ли още целувки между Карол и Ру, а между Агус и Каролина?
Отговорете в коментарите какво мислите, по зададените въпроси. Чакам вашите мнения в коментарите! Обичам ви!❤

The Perfect GirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin