---------------от името на Ру-------------------
Бях си вкъщи и изведнъж телефона ми звънна. Беше непознат номер. Реших да вдигна, защото бях подал документи за работа в едно музикално студио. И за моя радост се отказаха точно те.•Разговор•
Аз: Ало! Добър ден!
Господина: Добър ден! Обаждаме се от музикалното студио, в което подадохте документи. Одобрен сте за работата.
Аз: Наистина ли?
Господина: Да. Утре може към 9:00 да дойдете, за да оправим документите.
Аз: Добре. Лек ден!
Господина: Благодаря! И на вас!
*затвори*
Бях много радостен и реших да го отпразнувам. Реших да отида в един бар. Обичах да ходя там. Агус седеше на дивана в хола и разглеждаше нещо в телефона си. Отидох и седнах до него.
Аз: Ей, брат. Какво гледаш?
Агус(А): Моя си работа. Ти какво искаш?
Аз: Първо ме одобриха за работата, в която подадох документи и искаш ли тази вечер да отидем на бар.
А: Съгласен ли си някой друг път да отидем. Тази вечер не ми се излиза.
Аз: Добре. Ще вечеряме вкъщи и пак ще го отпразнуваме.
А: Добре.
През деня не правихме нищо интересно. Все пак беше Неделя. Чаках с нетърпение утрешния ден. Дойде вечерта и с брат ми си поръчахме вечеря от един ресторант. Храната дойде и седнахме да вечеряме. Говорихме си много, но вече стана късно и решихме да си лягаме.
~~~~~~~на другия ден~~~~~~~
---------------от името на Агус---------------
Реших днес да не ставам рано и останах да спя до късно. След като се събудих разгледах социалните мрежи и станах да хапна нещо. Това, за което мислех постоянно е Каролина. С нея се запознахме преди няколко години в гимназията. Харесах я от както я видях за първи път.
-----------------от името на Ру-----------------
Алармата ми ме събуди. Станах и започнах да се оправям, защото имах среща в студиото. Вече часът беше 8:40 и реших да тръгвам, за да не закъсня. Все пак беше много важно за мен! Излязох и се качих в колата си и отидох в новото ми работно място. Намираше се в една огромна сграда, влязох вътре и ми казаха да отида при управителя. Бях пред вратата и почуках. Влязох след като чух един женски глас, който ми каза думата ,,Влез". Момичето, което беше управител се казваше Карол Севиля.
Карол(К): Добро утро!
Аз: Добро утро, г-жо Севиля!
К: Можеш да ме наричаш просто Карол. Сега нека да оправим документите и можеш да започнеш веднага.
Аз: Добре...Подадох една папка с документи на Карол. Тя ги разгледа. Подписах се на няколко места.
К: Добре, готови сме. Вече можеш да започваш. Можеш да разгледаш на около и да се запознаеш, с хората, които ще те обучават.
Аз: Добре. Излязох от офиса на Карол и започнах да разглеждам. Запознах се с хората, които ще ми помагат.
--------------от името на Карол--------------
След срещата с Руджеро отидох при Каролина, тя е моя секретарка и най-добра приятелка. Винаги сме заедно. Поговорихме си малко и аз се прибрах.
---------------от името на Агус---------------
Докато седях и чаках Ру телефона ми звънна. Беше Валентина. Запознахме се случайно в един бар. Вдигнах ѝ.
Аз: Здравей, Вале!
Вале(В): Здравей! Искаш ли довечера да дойдеш вкъщи с брат си на вечеря?
Аз: Добре. Ще говоря с него и ще дойдем.
В: Супер! Чао!
Аз: Чао!
*затворих*
Ру се прибра.
Аз: Здравей!
Ру: Здрасти!
Аз: Довечера сме на вечеря.
Ру: Къде ще ходим?
Аз: Валентина ни покани.
Ру: Добре.
--------------от името на Карол--------------
Прибрах се от работа. Още като влязох Вален дойде при мен.
В: Како, ще имаме гости. Всичко е готово. Само ти се облечи и ела.
Аз: Кой ще идва?
В: Едни момчета. Не сме се виждали от доста време и аз ги поканих да дойдат и да се видим.
Аз: Добре.
Качих се в стаята си облякох една къса черна рокля, по която имаше дантела. Бях готова, както и Вален. Позвъня се на вратата и освен Агус видях и...А/Б
Съжалявам, че от няколко месеца не качвах нито една част на историите ми. Надявам се тази част да ви хареса и се извинявам, ако някъде има правописни грешки. Моля за вашите мнения, защото те са много важни за мен.😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Perfect Girl
RomantizmИстория за момче, което е харесвано и искано от всички момичета, но в неговия живот се появява един специален човек. Този специален човек е Карол Севиля, която е идеалното момиче за Руджеро Паскуарели. Следете историята, за да разберете какво ще се...