Okullar Açılıyor!

2.7K 59 9
                                    

Evet artık saatler kaldı ve büyük ihtimalle içiniz kıpır kıpır. Bende, ilk gün adlı bir bölüm olmasına rağmen daha ayrıntılı bir "ilk gün" bölümü yazmaya karar verdim.

İlk önce sabah heyecanınızı bastırmak için duşa girebilirsiniz. Ben yapmıştım ve cidden insan bi rahatlıyor. Saçınızı falan yıkamanıza gerek yok suya girseniz yeter.

Güzelce kahvaltınızı yaptıktan sonra minik bir problemle karşılaşabilirsiniz. Ailem ile mi okula gideceğim? Nedense bazıları bunu aşırı derecede büyük bir sorun haline getiriyor. İster gidin ister gitmeyin annenizle okula geldiniz diye kimse sizinle dalga geçmiyor. Zaten çoğu öğrencinin annesi veya babası orada olacak.

Okula kayıt yaptırmaya gittiğiniz zaman herhalde sınıfınızı öğrenmişsinizdir. Ben öğrenmiştim yani. Bilmiyorsanız da zaten açıklayacaklar merak etmeyin.

Sınıfa girdikten sonra arka sıranın iki önüne falan oturun, en rahat yer genelde orası oluyor. Önde oturmanızı tavsiye etmem.

Öğretmenler gelecek zaten adınızı falan sorurlar. Tanışırsınız yani.

Şimdi en önemli konuya gelelim. Arkadaş meselesi. Hemen ilk günden arkadaş edinme zorunluluğunuz yok. Kafanıza göre takılın. O sizi bulur zaten. Yanınızda oturan biz kız varsa kantine giderken kantine gidiyorum sana da su falan alayım mı deyin. Sizi daha samimi gösterir bu davranış. Onun dışında ben eski bir arkadaşımla aynı okula düşmüştüm. O yüzden onunlaydım ilk gün. Ama yinede arkadaş edindim. Sizin de varsa böyle arkadaşınız hemen onunla birlikte olmayın. O arkadaş bulursa tek kalma şansınız var sonuçta.

Ve bir diğer konu, okula ilk gün üniforma ve çanta ile gidin. Zaten çoğunluk okul kıyafetini giyiyor. Sizde altınıza siyah dar bir pantolon giyin üstüne de okul kıyafetinizi geçirin. Çanta kesinlikle götürün kitapları çantaya koyarsınız. O mebin poşeti yırtılıyor genelde.

Umarım hepiniz iyi bir gün geçirirsiniz. İlk gün bittikten sonra yeni bir bölün atacağım. İlk gününüz nasıl geçecek merak ediyorum❤❤🐷🐷

Lise Tavsiyeleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin