Herşey Kararıyor

17 2 9
                                    

Dışarıdan sesler geliyordu. Hazırlanıp odamdan dışarı baktığımda cüceler hazırlanmış ve emirleri bekliyorlardı. Bir cüce yanıma geldi ve krallarının çağırdığını söyledi. Seri adımlarla ilerledik.

Içeri girdiğimde büyük yemek masasının etrafında bir sürü cüce vardı. Achi ve Ku'nun yanina yürüdüm ve kral konuşmaya başladı:
"Bildiğiniz üzere karanlık yayılmaya devam ediyor. Gün geçtikçe güçleniyor. Burada saklanabiliriz bizi bulamazlar ama eninde sonunda sıra bizede gelecektir. Sizin fikirleriniz benim için değerli. Komutanlarım söyliyeceğiniz birsey varsa söyleğin"

İçlerinden bir komutan ayağa kalkıp
"Kral Verkus sizinde dediğiniz üzere her geçen gün güçleniyorlar efendim. Bir an önce insanlarla konuşulmalı ve derhal savaşmalıyız"
Salonda bir homurtu yayıldı. Bu fikire katilmayanlarda var gibiydi ama kimse fikrini söylemedi yada söyleyemedi.

Achi ayağa kalkıp:
"Eğer bunu doğru dürüst yapacaksak ilk önce dahada güçlenmesini engellemeliyiz. Crawl'in tılsımını ele geçirirsek bu onları yavaşlatacaktır. Bu kolay olmayacak çünkü onu koruyacak çok kişi olacak. Doğrudan bir savaşta çok kayıp veririz. Önerim gizlice içlerine sızacak birileridir. Tabi kral Verkus onay verirse"
Kral kafasını onaylar biçimde salladı.
"O zaman bana en yetenekli ve zeki askerlerinize ihtiyaçları var. Ku ve pisicik onlarla görevi başaracağını biliyorum"
Konuşmadan sonra herkez dağılmaya başladı. Bende Achi'nin yanına gidip:
"Peki sen ne yapacaksın"
Yavasça dönüp daha önemli işleri olduğunu söyledi ve yürümeye devam etti.

Öğle vakitleri 10 a yakın cüce bize katıldı. Erzakları aldıktan sonra yola koyulduk. Yolda eski arkadaşlarımızda bize katıldı. 16 kişilik bir ekip olarak yüksek bir vadide kamp kurduk. Crawl'a pusu kurmamız veya onu kıstıracak bir yol bulmamız lazımdı. Planı iyice bir gözden geçirdikten sonra Crawl"ın kampına geldik.

Insanlar cüceleri sanki esir yakalamış gibi kampa giricek ve Crawl'ı bulacaktık. Ben önden gidip haber verdim büyücüğe.
Bir çadıra girdik ve Crawl büyüye başlamadan üzerine çullanıp onu etkisiz hale getirdik. Görevi başarmıştık ama nasıl çıkacaktık. En kısa yolu hesaplayıp atlara doğru yürüdük. 5 cüce dış korumaları öldürmek için dısarda bekliyordu. Atlara binip diğer atlarıda saldıktan sonra hızla kamptan uzaklaştık.

Ormanlık bir yerde kampımızı kurduktan sonra yemek yemeğe başladık. Kimse konuşmuyordu ama. Yolunda gitmeyen birşey vardı. Çok kolay olmuştu. Ya çok iyiydik yada bu bir.......

ANTİK ZAMANLARDAN KALANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin