Beklenmedik

12 5 14
                                    

Her taraf çok sessizdi. Fazlasıyla sessiz. Çalıların ordan bir ses geldi hepimiz silahlarımızı aldık. Savunma pozisyonuna geçtik.

Yükselen otlardan Achi çıka geldi. Bize sakin ve sessiz bir tonda
Şşşssst! Sakin olun benim. Ileride düşman devriyeleri var. Dikkatli olmalıyız.

Ku lafa karıştı:
Senin daha önemli işlerin yokmuydu. Ne işin var burda!!!
Achi pek önemsemedi. Karşılık bile vermedi. Onu takip etmemizi istedi. Hazırlandıktan sonra onla beraber yola çıktık ama sanki Achi'de birşey vardı. Normalden daha farklı davranıyordu. Gerçi ihtiyar birindende bu beklenirdi. Kimbilir ne zamandır ordaydı. Aylar,yıllar belkide asırlar kimse bilemez.

Ilerlemeye devam ettik. Ormanın içinden ilerliyorduk. Atları bırakmak zorunda kaldık. Ağaçlar çok sıkı ve devasaydı. Yarım saat kadar sonra bir açıklığa vardık. Achi burda durmamızı söyledi ve birkaç adım ilerledi. Sonra arkasını dönüp sinsi bir bakış attı. O an farketmiştim ama çok geçti.

PUSU!!! DIKKAT EDIN. HERKES DIKKAT ETSIN!!!!!
Hemen bir çember oluşturduk. Heryerden karanlık suretler belirdi. Etrafımızı sarmıştılar ve görünen o ki buradan çıkmamızı istemiyorlardı. Achi bize dönüp:
O tılsımı bana ver Ku. Tılsımı bana verki sizin sefil hayatlarını bağışlayayım.
Yüzündeki sırıtması biraz daha artmıştı.

Ku:
Seni... Ah....
Bana dönüp
Versemde vermesemde bizi öldürecekler.

Cücelerden biri lafa karıstı:
Sizi buradan sağ çıkaracağız merak etmeyin. Siz bizim korumamız altindasınız. Ileride atlara kadar ulasabileceğiniz bir açıklık daha var. Ormana girdikten sonra arayı açıp atlarla doğruca kralıma gidip anlatın
Sizi kurtarmak bir şereftir.

Ku'nun arkadaşlarından biride:
Bizde onlarla kalacağız ve onları oyalacağız. Gidin burdan git!!!

Achi'ye tılsımı uzattı ve bu boşluktan yararlanıp tek sıra halinde bizi saran suretlerin üzerine hücum ettik. Cücelerden sadece birisi kralın gözcülerinden biride bizle geldi.

Arkamıza bakamazdık.. Yavaşlayamazdık.. Duramazdık.. Eğer yakalanırsak onlar kendilerini boşuna feda etmiş olurdu. Ağaçların içerisinden koşup atları bulduk. Gidebildiğimiz en hızlı şekilde ilerlemeye devam ettik.

Ku tılsımı bana vermişti. Ben arkadan geliyordum. Bir sorun olursa diğe tılsımı korumak için. Kafama birşey çarptı ve attan düştüm. Sanki kaburgalarım kırılmış gibiydi. Achi yavaşça yanıma geldi.

Sana acıyorum Falcon. Ama tılsım bana lazım. Aaa kalkmaya çalışma. Işte böyle sakin ol. Eminim bana bunu neden yapıyorsun diğe soruyorsun. Intikam için elbette. Sen bunu anlayamassın daha çok toysun,beceriksizsin,kendini beğenmişsin. Ama dert etme yakında herşey bitecek.
Yerden çekicini aldı ve herşey karardı.

ANTİK ZAMANLARDAN KALANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin