" မင္းဟာက ဘာလားကြာ သေဘာက်ရင္က်တယ္ေပါ့ !! "
" Baek Hyun ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ေတြ လုပ္မေနနဲ႔ .. မင္း အဲ့လူႀကီးကို ခ်စ္သြားလည္း မနစ္နာဘူး .. မင္းတို႔က ေနာက္က်လည္း လက္ထပ္ၾကမွာပဲကို "
" ေအးေလ 😒😒 "
Sehun နဲ႔ Jong Dae တို႔ရဲ႕ အားမလိုအားမရ အျပစ္တင္ ေရရြတ္သံေတြေၾကာင့္ သက္ျပင္း ခပ္ႀကီးႀကီးခ်လိုက္သည္...
" ထားပါေတာ့ ... အခုငါ အဲ့လူႀကီးကို သေဘာက်တယ္ကြာ .. အာ့ေတာ့ ဘာဆက္လုပ္ရမွာလဲ ?? 🙁🙁 "
"ဟမ္ ???!!! 😕😕😕 "
ႏွစ္ေကာင္သားဆီက တစ္ၿပိဳင္တည္း အံ့ဩစြာထြက္လာသည့္ အာေမဋိတ္သံျဖစ္ေပသည္....
တစ္ခုခုေမးလိုက္ရင္ ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ ၾကည့္ၾကည့္ ေနၾကတယ္ 😒😒😒.. ..
" ဒီလိုလုပ္ Baek Hyun .. မင္းလူႀကီးနက္ ဘာဆက္လုပ္ရမလဲ သိေအာင္ အရင္ဆံုး ငါ မင္းလူႀကီးကို ယူလိုက္မယ္ 😐😐 "
" သတ္ေတာင္ပစ္ဦးမွာ "
Jong Dae ရဲ႕ ခပ္ရြဲ႕ရြဲ႕အေျဖအတြက္
လႊတ္ခနဲထြက္သြားသည့္ ကိုယ့္စကားကို ကိုယ္ ျပန္အံ့အားသင့္မိသည္.. 😮😮..
သတိမထားမိလိုက္ပါပဲနဲ႔ ...." တံုးလြန္း အလြန္းတယ္ေရာ္ .. အဲ့တာေတြအထိ လိုက္ၿပီးေျပာျပေပးေနရမွာလား 😐😐??? "
"မင္းတို႔ကလည္း ငါကအခုမွ လူတစ္ေယာက္ကို စၿပီး သေဘာက်ဘူးတာကို 🙁🙁 "
ကြ်န္ေတာ့စကားအဆံုးမွာ ႏွစ္ေကာင္သား သက္ျပင္းၿပိဳင္တူ ခ်က်ျပန္သည္...
" အရင္ဆံုး သူ႔အႀကိဳက္ေတြ သိေအာင္လုပ္ကြာ ... သူနဲ႔ပိုၿပီး ရင္းႏွီးမႈရေအာင္လုပ္.. မင္းတို႔ကတစ္အိမ္တည္းဆိုေတာ့ ႀကိဳးစားရလြယ္မွာပါ.... မင္းႏွလံုးသားက အလိုအေလ်ာက္ သင္ၾကားေပးသြားလိမ့္မယ္ "
Jong Dae ေျပာတာမွန္တယ္ ..
သူ႔အႀကိဳက္ အင္းး အာ့ကို သိေအာင္လုပ္ရမယ္ 🙄🙄..***************
" Arjushii .. ဘာႀကိဳက္လဲဟင္ ?? "
"ဟမ္ ??😕😕 ဘာကိုလဲ ?? "
ကြ်န္ေတာ့ေမးခြန္းကို စာစစ္ေနရင္းမွ ေၾကာင္အအျပန္ေမးလာသည္..
YOU ARE READING
I'M Chilli 😏
Fanfictionခင္ဗ်ားရင္ထဲမွာ ကြ်န္ေတာ္မရွိလည္းရတယ္ ဒါေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ ခင္ဗ်ား ႏွလံုးသားထဲ ရေအာင္ ဝင္လာမွာမလို႔ က်န္တာအကုန္ရွင္းထားေပးပါ Park Chanyeol My New CB Fiction Enjoy it 😘😘😘