Part 25 🍃

9.1K 942 87
                                    

ျမစ္ေရျပင္ကို ျဖတ္ကာ တိုက္ခတ္လာတဲ့ေလေတြသာ ေလးလံေနတဲ့စိတ္ေတြကို သယ္ေဆာင္ သြားႏိုင္ရင္ေကာင္းမယ္ ..
ေရွ႕မွာ လွပတဲ့ျမင္ကြင္းကိုထားၿပီး စိတ္ရႈပ္မေနသင့္ဘူး ...
တစ္ခါေလာက္ လွပတဲ့ျမင္ကြင္းေလးကို သူနဲ႔အတူ ျဖတ္သန္းေနရတယ္ လို႔ ေတြးၿပီး စိတ္ကူးယဥ္လိုက္မယ္...
ေဟာ... ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ေတြ အနည္းအက်ဥ္းေတာ့ ေပါ့ပါးသြားတယ္ ☺.....

ေဘးနားက Sehun ဆီက တစ္ခါတစ္ေလ သက္ျပင္းခ်သံ ၾကားရလို႔ ၾကည့္လိုက္ရင္ အေတြးထဲ ေမ်ာေနတဲ့ပံု....
ေျပာစရာရွိတယ္ဆိုၿပီး ခ်ိန္းလိုက္လို႔ ေရာက္လာေပမယ့္ အခုအထိ စကားတစ္ခြန္းမွ မဟေသး....

" Baek Hyun na ~~~ "

" hmm ?? "

" လူတစ္ေယာက္ကို ခ်စ္ရတာ အဲ့ေလာက္ပင္ပန္းလားကြာ ?? "

ကြ်န္ေတာ္ျပံဳးမိသည္....
ဘယ္လိုေၾကာင့္ ျပံဳးမိခဲ့ပါလိမ့္ ...

" 😌.. ဘာလဲ မင္း Luhan Hyung ကိုခ်စ္ရတာ ပင္ပန္းလို႔လား ?? "

"ဟင္းးး မဟုတ္ဘူးကြ ~~ သူ႔အနားမွာ ရွိလာေတာ့မွ ငါေသခ်ာသိလာတာက ငါသူ႔ကို အရမ္းခ်စ္တယ္ဆိုတာ....
ဒါေပမယ့္ ငါ့အေပၚရိုးသားလြန္းေနတဲ့ သူ႔ေၾကာင့္ ငါ့ကိုငါ မလံုမလဲ ျဖစ္မိတယ္.... သူ႔အျပံဳးေတြထဲမွာ ငါ့ႏွလံုးသားက ရစရာမရွိေအာင္ အရည္ေပ်ာ္က်ေနၿပီ..... သူ႔ကိုမေတြ႕ရတဲ့ေန႔ေတြဆို ဘယ္လိုမွ ေနလို႔မရဘူး .... ဟူးး 😥....
တစ္ခါတစ္ခါ ေတြးမိတယ္ သူ႔ကိုသာ လက္လႊတ္လိုက္ရင္ ေသသြားမလားပဲ "
" ငါ့ေကာင္ရာ .. ဒါဆိုလည္း ဖြင့္ေျပာလိုက္ေပါ့ ... "

" ဖြင့္ေျပာတိုင္းမေကာင္းဘူးကြ ဒီအခ်ိန္ကလံုးဝမသင့္ေတာ္ေသးဘူး..
ဖြင့္သာေျပာလိုက္ရင္ မုန္းသြားမလားပဲ 😅😅😅 "

"ဒါဆိုလည္း အခ်ိန္အတိုင္းအတာ တစ္ခုထိေစာင့္ေပါ့ကြာ .. "

" အင္း ..ငါ့ခံစားခ်က္ေတြကို သူရိပ္မိလာတဲ့အခါမွ ဖြင့္ေျပာလိုက္မယ္..  တစ္ႏွစ္ဆိုလည္း ေစာင့္မယ္ ႏွစ္ႏွစ္ဆိုလည္း ေစာင့္မယ္ ... သူ ငါ့ကို လက္ခံလာမယ့္အခ်ိန္ထိ ေစာင့္မယ္ ... ဟား ဟား Baek Hyun na  ငါ့ကို ရူးေနၿပီလို႔မထင္ဘူးလား  😂😂 "

ရွက္ရယ္ ရယ္ေနတဲ့ Sehun ကိုၾကည့္ရင္း ကြ်န္ေတာ္ျပံဳးမိျပန္သည္..
လူတိုင္း အခ်စ္နဲ႔ေတြ႕ရင္ ရူးသြပ္သြားၾကတာပါပဲ Sehun ရာ..
ငါပါအပါအဝင္ေပါ့....

I'M Chilli 😏Where stories live. Discover now