Part 15

9.3K 883 42
                                    

"ကြ်န္ေတာ္ ခင္ဗ်ားကို ..... 😣😣 သေဘာက်ေနၿပီထင္တယ္ 😢😢 "

တုန္႔ျပန္မႈက္ုို သူ႔မ်က္ဝန္းေတြဆီမွာအေျဖရွာေတာ့ အံ့အားသင့္မႈေတြသာ ျမင္ေတြ႕ေနရသည္..

Arshii ... 😣😣
မေျပာသင့္ဘူးကြာ ခုေတာ့ ....

" ကြ်န္ေတာ္သိတာက ကြ်န္ေတာ္ ခင္ဗ်ားကို သေဘာမက်ဘူး ... ဒါေပမယ့္ ခင္ဗ်ား အနားေရာက္လာရင္ ဒီထဲကေကာင္က မတရား ခုန္လာတယ္ 😖😖 .. Jong Dae ေျပာတာေတာ့ ကြ်န္ေတာ့မသိစိတ္က ခင္ဗ်ားကို သေဘာက်ေနၿပီတဲ့ ... 😣 မျဖစ္ႏိုင္တဲ့ကိစၥပဲ ... .. ေသခ်ာတာက ကြ်န္ေတာ္က ေယာက်ာ္း တစ္ေယာက္ .. ၿပီးေတာ့ ခင္ဗ်ားကို သေဘာမက်ဘူးဆိုတာပဲ 😫😫 "

စိတ္ထဲမွာရွိသမွ် ခ်န္မထားပဲ ေျပာပစ္လိုက္ၿပီးတဲ့ ေနာက္မွ မ်က္ႏွာေတြပူလာတယ္...

ေခါင္းေပၚက်လာသည့္ ခပ္ေလးေလးအရာေၾကာင့္ ေမာ့ၾကည့္လိုက္ေတာ့
သူကျပံဳးရင္း ကြ်န္ေတာ့ေခါင္းက ဆံပင္ေတြကို ဖြလိုက္သည္..

" ဟုတ္တာေပါ့ .. မင္းက ငါ့ကို သေဘာက်တယ္ဆိုတာ မျဖစ္မွ မျဖစ္ႏိုင္တာ .. မင္း သူငယ္ခ်င္း Jong Dae ေဆးထိုးလိုက္ျပန္ၿပီထင္တယ္ 😂😂 "

ျပံဳးရယ္ေနတဲ့ သူ႔ေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္ပါ ေရာပါၿပီး လိုက္ရယ္မိသည္..

" ဟုတ္တယ္ အဲ့ေကာင္က ေဆးအရမ္းထိုးတာ 😂 .. "

ကြ်န္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္ၾကား တိတ္ဆိတ္မႈ အသားက်သြားျပန္ေတာ့ ..

" အိပ္ေတာ့ေလ .. မနက္ေက်ာင္းသြားရဦးမယ္မလား ?? "

" Nae.. ဒါဆို ေကာင္းေသာညပါ "

ခါးေလးအျမန္ကိုင္း ႏႈတ္ဆက္ၿပီး ကြ်န္ေတာ့္ အခန္း ရွိရာဆီ ေျပးဝင္ဖို႔ ၾကံရြယ္ၿပီးမွ..

" ဟိုေလ... ခုန ကြ်န္ေတာ္ေျပာတဲ့ဟာကို မေျပာခဲ့ဘူးလို႔ပဲ မွတ္လိုက္ပါ.. "

မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္က သူ႔အခန္းတံခါးကို ဖြင့္ေနစဥ္မွာပဲ ကြ်န္ေတာ့ စကားေၾကာင့္ လွည့္ၾကည့္ၿပီး...

" ေအးပါ... 😊 "

Arshii 😣😣😣😣 ...

သူတစ္ကယ္ စိတ္ထဲမထားေလာက္ပါဘူးေနာ္ 😖😖😖..
ေတာက္ !! Byun Baek Hyun ရာ တစ္ခုခုဆို ေအာင့္မထားတတ္တဲ့ မင္းေသာက္က်င့္ႀကီး ျပင္သင့္ၿပီ.. 😣😣😣

I'M Chilli 😏Donde viven las historias. Descúbrelo ahora