EXTRA ( Special 🤑)

12.9K 816 34
                                    

" အ.. Channie .. 😖😖 "

ရုန္းကန္ရင္း လြတ္ေျမာက္ေအာင္ ႀကိဳးစားမိေပမယ့္ ကိုယ္ ကိုယ္တိုင္ ရုန္းမထြက္ႏိုင္ခဲ့ ...

လည္ပင္းသားေပၚ စုန္ဆန္ခ်ီ ေျပးလႊားေနသည့္ ႏႈတ္ခမ္းပါး တစ္စံုေၾကာင့္ ရူးမတတ္ခံစားေနရသည္..

" Chan.. Channie.. and.. andwell.. ေတာ္.. ေတာ္ပါေတာ့ "

တလွပ္လွပ္ တုန္ရီေနသည့္ ႏွလံုးသားကို အစြမ္းကုန္ ထိန္းခ်ဳပ္ရင္း
ေျပာလိုက္ေတာ့ ထိေတြ႕မႈတို႔ ရပ္တန္႔သြားသည္...

" Mi .. Miyan.. Hyunee ..ကိုယ္.. ကိုယ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္ "

အုပ္မိုးထားသည့္ ခနၶာကိုယ္ေအာက္မွ လြတ္ေျမာက္သြားသည့္အခါ ေဘးနားက ေစာင္ကို မ်က္ႏွာတစ္ဝက္ဖံုးသည္အထိ ျခံဳထားလိုက္ၿပီးေနာက္ ေက်ာခိုင္းကာ ထြက္သြားသည့္ သူ႔ကို ေငးၾကည့္ေနမိသည္...

၂ ႏွစ္ ..

ႏွစ္ဖက္ မိဘေတြ ကန္႔ကြက္ခဲ့သည့္ ၾကားက ကြ်န္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ ရေအာင္ လက္ထပ္ျဖစ္ခဲ့ၾကတယ္..

ခမ္းခမ္းနားနား မဂၤလာပြဲ မက်င္းပႏိုင္ ခဲ့ေပမယ့္ ဘုရားေက်ာင္းေလးထဲမွာ အသိမိတ္ေဆြအခ်ိဳ႕နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ လက္ထပ္ျခင္း မည္ေသာ ပြဲေလး က်င္းပခဲ့ၾကတယ္...

ခ်စ္ျခင္းေမတၱာသည္သာ အဓိကဟု ခံယူထားသည့္ ကြ်န္ေတာ္က အေသြးအသားေပါင္းစပ္မႈကို ျငင္းဆိုတဲ့အခါမွာ တုန္႔ဆိုုင္းျခင္းမရွိ သူကလည္း လက္ခံေပးခဲ့သည္..

အခု ~~~
ဘယ္လိုအေၾကာင္းေၾကာင့္ ထူးဆန္းေနရတာလဲ ??

တစ္ခုခု ျဖစ္လာခဲ့လို႔ထင္ပါရဲ႕ ..

" မင္းေတာ့သြားၿပီ !! "

"ဟမ္ ?? 😮 ငါ ဘယ္ကို သြားလို႔လဲ ?? "

ရင္ထဲမွာ ခံစားရသမွ် အကုန္ ဖြင့္ခ်သည့္အခါ Jong Dae ဆီက အူေၾကာင္ေၾကာင္ စကားထြက္လာသည္...

" သြားတာေပါ့ကြ ဟင္းး 😧 Byun Baek Hyun မင္းကေလ မလိုတဲ့ ေနရာက် ဦးေႏွာက္ေျပးသေလာက္ လိုတဲ့အခ်ိန္က် တံုးတာ ႏွစ္ေယာက္မရွိဘူး "

စိတ္ပ်က္စြာ ညည္းညဴေနသည့္ Jong Dae ေၾကာင့္ ေခါင္းငံု႔လ်က္သာ ေနမိသည္...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 25, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I'M Chilli 😏Where stories live. Discover now