" Channie ေရ !!!! "
ရံုးခန္း အျပင္ဘက္ကတည္း က အသံေပးၿပီး တံခါးဖြင့္ကာ ဝင္သြားေတာ့ file ေတြၾကားက ေန လွမ္းၾကည့္ရွာတယ္ ~~~
" Wuri Channie အလုပ္ရႈပ္ေနတာပဲ 😯😯"
" သိပ္မမ်ားပါဘူး Hyunee ရဲ႕ 😊.. ကိုယ့္ဆီလာပါဦး ~~~ "
လက္ထဲက file ကို စားပြဲေပၚတင္ကာ လက္ႏွစ္ဖက္ ဆန္႔တန္းၿပီး ႀကိဳဆိုေနသည့္ သူ႔ဆီ တိုးဝင္ကာ ေပါင္ေပၚ ထိုင္လိုက္သည္ ~~
အလုပ္ေတြမ်ားေနရတဲ့ၾကားထဲ ကြ်န္ေတာ့အတြက္ဆို အျမဲ အခ်ိန္ေပးတတ္သူ ~~
ကြ်န္ေတာ့ေၾကာင့္ သူ႔အလုပ္ေတြ ပံုေနတာ ျဖစ္ႏိုင္ေလာက္တယ္ ~ 🙁" Channie ~~ ပင္ပန္းေနၿပီလား ? 🙁🙁 "
ထိုင္ေနရာမွ ထကာ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္လိုက္ၿပီး လႈပ္ရွားမႈတိုင္းကို ၿငိမ္ၿငိမ္ေလးလိုက္ၾကည့္ေနတဲ့ ေခ်ာေမာလြန္းလွတဲ့ ကြ်န္ေတာ့ခ်စ္သူရဲ႕ ပါးျပင္ႀကီးေတြကို လက္ဖဝါးေသးေသးေလးေတြနဲ႔ အုပ္ကိုင္ရင္း ေျပာလိုက္ေတာ့ ..
ဘယ္ေတာ့မွ မညိႇဳႏြမ္းသြားတဲ့ အျပံဳးတို႔ႏွင့္" Hyunee ကိုျမင္လိုက္ရေတာ့ ပင္ပန္းတာေတြဘယ္ေရာက္သြားလဲ မသိေတာ့ဘူး 😂~~ Wahh ကိုယ့္ခ်စ္သူေလးက တကယ္ကို အစြမ္းထက္တဲ့ နတ္သားေလးပဲ 🙄 "
😂😂 ဒီလူႀကီး အဲ့လို ေျပာတတ္လိမ့္မယ္ လို႔ထင္မထားဘူး 😒~~~
" Baekgel ေလ 😏 မသိဘူးလား ?? "
"ဘာေလးလဲ Baekgel ဆိုတာ ? 😕 "😑😑😑😑😑😑😑😑 တံုးလိုက္တာ
" Baek Hyun + Angel =Baekgel ေလ 😐😐 တံုးလိုက္တာ Channie ရာ 😒😒😒 "
" ေဩာ္ ~~ အာ့လိုလား ?? 😂😂 ကိုယ္မသိလိုက္လို႔ပါ ~~ Miyan Miyan 😁.. ဒါေပမယ့္ ကိုယ္ အာ့နာမည္ကို ကန္႔ကြက္တယ္ေနာ္ 😐"
" ဘာလို႔လဲ ?? 🙁🙁 "
" Hyunee နဲ႔ေပါင္းရမယ့္ သူက ကိုယ္ေလ 🙄 .. ျဖစ္မယ့္ျဖစ္ ChanBaek ျဖစ္ရမွာေပါ့ ~~ ဒါမွ မဟုတ္လည္း ChanHyun ေပါ့ 😂 "
အဲ့လူႀကီးကေလ 😐😐😐...
ဘာေတြေျပာမွန္းမသိဘူး !!! 😒😒
မဟုတ္တာေလးေတာင္ လိုက္ၿပီး ကပ္သပ္ သဝန္တိုတတ္ေနတယ္ ~~ 🙄" အာ့ဆို ကြ်န္ေတာ့နာမည္ ေရွ႕ကပဲထားမွာ !! BaekChan ဒါမွ မဟုတ္ BaekYeol ပဲ 😏😏 "
ESTÁS LEYENDO
I'M Chilli 😏
Fanficခင္ဗ်ားရင္ထဲမွာ ကြ်န္ေတာ္မရွိလည္းရတယ္ ဒါေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္ကေတာ့ ခင္ဗ်ား ႏွလံုးသားထဲ ရေအာင္ ဝင္လာမွာမလို႔ က်န္တာအကုန္ရွင္းထားေပးပါ Park Chanyeol My New CB Fiction Enjoy it 😘😘😘