▪Tehlike▪21

6.3K 275 135
                                    

Kuzeyin ağzından

Aniden nefessiz kalmamla gözlerimi araladım. Etrafıma baktığımda eski bir depodaydım ellerim ve ayaklarım oturduğum sandalyeye bağlanmıştı .

"Sonunda uyandın kuzey ateş " diye bağıran güneyle gözlerimi kırpıştırdım. Elindeki çakıyla sırtıma bir kaç kesik attı aynı zamanda kahkaha atıyordu

"İşkence derken bağıracağını düşünmemiştim " dediğim şeyle yüzü kasılırken sevinçle gülümsedim. Yüzüme attığı yumrukla yüzümü ekşittim

"Asıl işkence sen bağırırken bize olucak " dedi üste çıkmaya çalışırken gülümsedim.

"Sizi daha kötüleri bekliyor " dedim güney tokat attığında ağzımda kan tadı hissettim kanı tükürdüğümde güney bir yumruk daha attı güneyin  telefonu çaldı ve  yaptığı konuşmadan birazdan gideceğini anlamıştım.

"Ben gidiyorum ben gelene kadar güzel güzel oynayın " dedi ve gitti

Birden attığım kahkahayla benimle beraber bıraktığı iki adam ters ters bana  bakmaya başladı.

"Ne gülüyorsun " dedi uzun olan

"Yanında çalıştığınız adam beni sizinle bırakacak kadar gerizekalı " dedim kısa boylu adam sinirle yanıma gelince gülümsemem genişledi.

"Ne diyosun lan sen " dedi bağırarak

"Ne mi diyorum yaklaş " dedim sert sesimle kısa adam tereddüt ederken tekrardan konuşmaya başladım.

"Komik olan bu işte bu kadar korkak olmanız " dememle sinirle yanıma yaklaşıp konuşmaya başldı

"Korkak ?" Dedi sorarcasına

"Evet korkak " dedim gülümseyerek adamın bana biraz daha yaklaşmasıyla kendimi geri attım sandalyenin kırılmasıyla ayaklarım çözülmüştü. Kırılan sandalyenin bir parçasıni alıp kısa adamın ensesine vurdum.

"Korkak"  diye bağırmamla uzun adama bana doğru koşmaya başladı. Yarı bağlı olan ellerimdeki ipi adamın boynuna doladım. Debeleniyordu.

"Sakin ol canını acıtmayacağım " dememle adam birazcık sakinleşti.

"Şimdi o köpeği arıyosun ve işlerin ters gittiğini hemen buraya gelmesini söylüyorsun " dedim adam korka korka başıyla onayladığında telefonu alıp aradi.

"Abi burada birseyler ters gidip çabuk gel" diyip telefonu kapattı.

"Şimdi beni bırakıcakmısın" dedi nefes nefese

"Anlamadım . Ben seni bırakıcam demedim canını yakmıcam dedim " diyip adamın kafasına hızla vurdum adam yere serilirken iki adamıda köşedeki duvarın arkasına sakladım odanın sağ köşesindeki eski ahşap sandalyeyi ilk uyandığım yere koyup kırık sandalyeyi ortadan kaldırdım ve oturdum ellerini ve ayaklarımı birleştirince bağlıymışım gibi görünüyordu ah güney çok eğlenicez.

Aniden kapının açılmasıyla o yöne döndüm.

"Ben sana uslu dur demedim mi lan " dedi bağırarak

"Bir düşüniyim hatırlayamadım"  dedim güney sinirlendi hemde çok sinirlendi.

"Adamlarım nerede " dedi yanıma biraz yaklaşınca

"Bilmem ben burada oturdum" dedim güney yanıma geldi tam yumruk atıcakken elini tuttum.

"Şışt yavaş hiç adil oynamıyosun " diyip sandalyeden kalkıp kafa attım güney sendelerken cebindeki bıçağı çıkartıp sallamaya başladı.

TehlikeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin