▪Tehlike▪25

5.4K 229 91
                                    

Bu bölümü özür olarak kabul edin💜

Doğanın ağzından
Evet şuanda yol bitmesin diye dua ediyorum. Tanışmak istemiyordum. Çünkü cici annesi olan kadın iğrençti. Midemi bulandıriyodu.

Pekte iyi tanıştığımız söylenemzdi zaten . Aslında o kadınla şartlar ne olursa olsun iyi tanışabileceğimizi sanmıyordum. Keşke beni babası yerine annesiyle öz annesiyle tanıştırsaydı. Acaba yaşıyormuydu annesi ? Bu konuda hiç konuşmamıştık. Gerçi çoğu konuda hiç konuşmamıştık.

Onun hhakında sadece birkaç şey biliyordum. Çınarı su'yu can'ı mert'i cici annesini ve babasını onun hakkında başka hiç bir şey bilmiyordum. Bu ister istemez canımı yakıyordu. Farkındaydım günden güne kuzeye bakışlarım değişiyordu. Sanki içimde bir şeyler yeşeriyodu . Sanki o adam benim için herkesten daha değerli oluyo gibiydi.

"Geldik doğa inmeyi düşünüyormusun" bana karşı sitem atan su'ya bir kaç özür kelimesi kurduktan sonra hiç istemiyerek arabadan indim.

"Ne çabuk geldik ya " diye söylenmeye başladım.

"Doğa yol bir buçuk saat sürdü ne çabuğu " dedi çınar . Ben hala söylenmeye devam ediyordum.

Belimde hissettiğim elle kuzeye döndüm.

"Geri dönemezmiyiz" dedim son bir umutla gözlerine bakarken.

"Dönmiyeceğiz çünkü senin benim için değerini görmeleri lazım" dedi gözlerime bakmaya devam ederken.

"Keşke beni annenle tanıştırsaydın" dedim . Hala yüzüne bakarken. Yüz kasları gerilmişti. Kesinlikle annesi hakkında hiçbirşey bilmiyordum.

"Hoşgeldiniz " dedi kapıdakı 30 yaşlarındaki kadın. Içeri girdiğimizde bizi büyük bir odaya götürdü . Ortada büyük bir masa ve üserinde çeşit çeşit yemek vardı. Acıktığımı şimdi farketmiştim.

"Bu kadar kalabalık geleceğinizi bilmiyordum. " dedi ve yanındaki çalışana 2 servis daha açmasını söyledi .

Babası başa onun yanına cici annesi sahi şu kadının adı neydi  neyse onun yanına can oturmuştu masanın diğer ucuna kuzey onun yanına ben benim yanıma su ve onun yanına da çınar oturmuştu.

"Hoşgeldiniz " dedi kenan ateş şarabından bir yudum alarak.

"E kuzey bizi ne zaman tanıstırıcaktın sevgilinle " dedi kuzeyin babası .

"Zamanı geldiğinde ve sanırım geldi" dedi cici annesine bakarken. Kadının yüz hatları kasılmıştı. Para uğruna babası yaşındaki adamdan çocuk yapmıştı zevki uğrunada oğlunu istiyordu. Midem bulandı.

Tabağımdakileri yerken cici anne konuşmaya başladı.

"Ee doğa ailen neredeler biliyolarmı sizi " dedi boğazımda bir yumru oluşmuştu ne diyeceģim bilmiyordu.

"Zaten doğa şuanda ailesiyle yani benimle beren " dedi kuzey sesi oldulça sinirli çıkmıştı. ( kadına daha önce isim verdiysem unuttum evet gerizekalıyım ama affedin artık ismi beren ). Beren ise oldukça sinirlenmişti.

"Beren senin ailen nerede " dedi su berene ters ters bakarken.

"Aa doğru ya çocuģun olunca seni kabul etmemişlerdi. Özür dilerim unutmuşum " su' yun dediği sey uzerine beren oldukça kotu olmuştu. Dogrusu su iyi koymuştu.

"Su(!)" Dedi babası uyarıcı bir sesle.

"Ne var unutmuş olamazmıyım " dedi su tabağındaki yemeğine geri dönerken.

"Önemli değil hayatım" dedi  beren elini biynuna götürürken.

"Umarım senin ailen gittiğinde seni kabullenirler " dedi beren bu bardağı taşıran son damla olmuştu.

TehlikeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin