▪Tehlike▪ 19

6.2K 268 132
                                    

Doğa'nın ağzından

Kendimi sanki boşlukta hissediyordum ne nefes alabiliyordum nede çırpınabiliyordum. Sadece 3 saattir yatağımda sadece oturuyodum. Ne kutuyu açmaya cesaret edebilmiştim. Ne de serene her şeyi anlatmaya . Çok güçsüzdüm gerçi her zaman böyleydim. O kadar aciz o kadar korkaktımki bu kendimden her geçen saat nefret etmemi sağlıyordu.

Ama bu sefer güçlü olucaktım yavaşça kutuyu araladım ufak bir kar küresi vardı arkasında da bir kol kolu çevirdim ve küreye baktım karlı kürenın içinde  dağ gibi bir yerde öpüşen bir çift vardı . Aklıma kuzeyin dağda bana dövüş öğretmeye çalışıp sonrada öptüğü geldi. Küredeki kolu çevirdim çok tatlı bir müzik çalıp içerisindeki çiftin dönüşünü izledim . Gözlerim dolmuştu. Kürenin müziğini dinleyebilmek için uzunca çevirip yanıma koydum .

Kutudaki bir diğer şeye baktığımda bir anahtar vardı. Anahtarın uzerinde yazan notu okudum

Belki senin en kötü günlerin burada  geçti ama sayende benim en güzel günlerim burada geçti bu anahtarda anılarım anılarımız saklı

Burasi dağ eviydi gözümden bir damla yaş aktı. Göz yaşımi elimin tersiyle sildim . Ve kutudaki arkası dönuk çerçeveyi elime aldım çerçevede ben , kuzey ve can vardı çok sevimli çıkmıştık. Gulumsedim ve sağ alt köşeye sıkıştırılmış notu elime aldım

En büyük hayalimdi su'yu da bu resme dahil etmek...

Duygulanmıştım. Ne kadar kötu biri olursa olsun . Su ya ve can'a olan bağlılığı kendine hayran bırakıcıydı.

Hava aydınlanmaya başlamıştı . Kutunun içinde bir zarf ve ufak dikdörtgen bir kutu  vardı . Kutuyu alıp açtim içerisinde usb vardı . Altındaki kağıdı açtım

Sana olan sevgimden şüphe etme . Eğer bana karşı olan öfken azalırsa ki seni taniyorum o ofke saf sevgiye dönüşücek . Dönüştüğunde benim en mutlu günlerimi geçirdigim evde bu usbinin içindekiler izle ...

Yazı sayesinde yüzumde kocaman bir gülümseme oluşmuştu. Çok mu çabuk yumuşamıştım. Açıkcasi umrumda değildi . Kuzey gibi birinden bu denli ince bir şey beklemezdim . Kutunun en altindaki zarfi alıp açtım.

Eski türk filmlerindeki gibi kendi parfümünu sıkmıştı açıkçası bu koku beni sarhoş edebilecek cinstendi. Içindeki kağıdi çıkartıp okumaya başladım

Parfümümu özlemişsindir . Şuanda bunu yaptığıma inanmiyorum. Kuzey ateş bir kız onu affetsin diye mektup yazıyor gerçekten inanılır gibi değil. Neyse artik başlıyım yoksa kendimle dalga geçmekten mektupu sana vermeden atıcam ah doğa görüyomusun bana neler yaptırdığını

Gülümsedim. Kocaman gülümsedim

Doğa seni herseyden herkesten daha çok seviyorum. Buna inanmaman canımı yakıyo. Sana o gün içimden gelerek 'git' demedim diyemem seni bu kadar çok severken bunu bize yapamam. Ama su yu bulmam ona yardim etmem lazım kız kardeşime verdiğim sözü tutmam lazım. Belki senin için iyi biri olamadım. Ama en azindan iyi bir abi olayım . Seni mutlu edemesemde su' yu mutlu edeyim. Açıkcası affet yada affetme ben suyla geri döndüğumde yine gelicem . Belkide sana göre hayatıni yine mahvedicem. Peki bunun sebebi ne yada kim. Sensin sebebi sadece sensin sana olan sevgim. O yüzden yeniden gelecegim için ayağını denk al kimseyi sevme lütfen. Benden baska herhangi birini bir daha sevmene dayanamam . Kimseyi de bana dövdürtmek zorunda bırakma .

Seni seviyorum ve bu istesende istemesende hep böyle olucak...

Gözlerimden yaşlar akarken mektubu kokladım . Kuzey kokuyordu. Güzel kokuyordu. Delicesine pişmandım belkide aptaldım ama kuzey o benim için ismini koyamayacağım şekilde değerliydi .Mektubu kutunun içine koyup anahtari ve usb yi aldım. Hâla içimde bir umut vardı belkide hala evindedir . Ama ben eve nasıl gideceğimi bilmiyordum. Çevirdiğim taksiye bindim adam yüzume bön bön bakarken .Kahretsinki nereye gideceģimi bilmiyordum anahtarın üzerini kurcalarken siyah anahtarlıktaki kabartmalara baktım.

TehlikeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin