▪Tehlike▪24

5.6K 227 78
                                    

1 hafta sonra bölüm geldi umarım 1 hafta beklemnize değer .

Bu bölümde yoğuuuuuuuun istek üzerine su ve çınarla ilgili bir bölüm yayınlamak istedim.

"Su" dedi güney bana yaklaşırken.

"Efendim" dedim kendimi biraz geriye çekmiştim.

"Korkma benden sana zarar vermem" dedi biraz daha yaklaşırken.

"Zaten korkmamı gerektiren bir şey yok. " dedim birsz daha yaklaşmıştı.

"Sen çok güzelsin" dedi biraz daha geriye çekilmiştim.

"Ben artık gidiyim güney abi" dedim koltuktan kalkarken. Birden elimden çekmesiyle geriye dönüp tekrar koltuğa düşmüstüm.

"Biraz daha kal" dedi yüzünü bana yaklaştırırken . Tuttuğu elimi çekmeye çalışırken hala tuttuğunu farkettim.

"Güney abi geç oldu" dedim kalkmaya çalışırken.

"Bana abi deme " demesiyle korkum daha fazla artmıştı.

"Güney abi beni korkutuyorsun" dedim kalkmaya çalışırken.

"Korkma" dedi yüzünü yüzume yaklastırırken . Yaklaştı yaklaştı yaklaştı.

"Güney abi dur lütfen abi durr "

"Su iyimisin" gözlerimi aralarken karşımdaki çınarı gördüm. Kalkıp çınara sarılmamla onunda ellerini belimde hissettim.

"Korkma rüya gördün" dedi ve benden ayrıldı elleriyle gözlerimin altını silerken ağladığımı o an farkettim.

"Şşt iyimisin sakin ol" dedi beni sakinleştirmeye çalışırken başımı olumlu anlamda salladım

"Abimler hala gelmedimi " dedim saçımı düzetmeye çalışırken.

"Hayır birazdan ararım" dedi başımla onayladım. Dün doğayla abim havuzdan gittikten sonra bizde çok durmayıp eve geçmiştik. Abimlerden ise hala ses seda yoktu.

"Hadi can çok aç demin kolumu yemeye çalıştı kahvaltı edelim " dedi kıkirdamama engel olamamıştım elimi yüzümü yıkayıp mutfağa indim sofraya baktığımda gülümsedim. Güzel görünüyordu marifetli sevgilim benim tabağımdaki salamı ağzıma atıcakken çalan telefonum buna engel olmuşy  telefonumu elime aldım.

Kenan ateş arıyor .*.*.*.*

"Efendim" dedim telefonun ses sevisyesini azaltırken

"Kızım hoşgeldin" dedi duymaktan en nefret ettiğim ses evet sesi iğrenç olduğu için ses seviyesini azaltmıştım. Cevap vermemiştim. Verecek bir cevabım yoktu.

"Neden cevap vermiyorsun kızım. Küstün mü babana " dedi öfkem artmıstı.

"Sence sana küscek kadar değer veriyomuyum" dedim. Sinirlernmiştim.

"Kızım ben senin babanım bu akşam buluşalımmı" dedi gözlerimi devirmiştim. Vay canına bir kızı olduğunu hatırlamıştı.

"Buluşmamıza gerek var mi ne diyeceksen burdan diyebilirsin" dedim .

"Kızım yapma böyle" her kızım dediğinde ona olan öfkem kat ve kat artıyordu.

"Kızım deme bana " sesim yüksek çıkmıştı fakat umrumda değildi.

"Kızım bak lut-" telefonu yüzune kapatmıştım.

"Ne diyor " dedi çınar yüzüme bakarken.

"Buluşalım falan diyo " dedim

"Sen ne dedin" dedi gözlerime bakarken.

"Sence " dedim hüzünle nefesini geriye üfledi.

TehlikeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin