Глава 8 - "Е, поне съм яка кучка."

183 18 6
                                    

Рейси 

След около един час обикаляне в мола, най - накрая бях удовлетворена, но не съвсем. Джъстин пък хич не беше доволен, затова се наложи да го потърся. Оставих го в едно заведение в мола, където той започна да се храни.

Обикалях и обикалях, но не можех да го отркия. Реших да му се обадя. Набрах го и зачаках, придържайки телефона до ухото си.

"Къде си, Джъстин?" Бяха първите ми думи към него отравени с нервност.

"Изникна ми работа." Засмя се той.

"Ужас." Изписках аз. "И просто така ме заряза?" Въздишах.

"Не съм те зарязал, Рейси." Изсъска Джъстин. "Просто се наложи да свърша нещо и ако ме извиш все още съм зает." Добави леко ядосоно. Аз отово въздишах в слушалката. "Просто си вземи такси, окей?" Промълви той окуражаващо.

"Пфф, окей." Отвърнах в раздразнение. "Ще го направя, но няма да ти се размине просто така." Добавих злобно, готова да затворя.

"Това е толкова...смешно." Каза той, смеейки се и просто ми затвори телефона.

"Какво? Глупак." Извиках на себе си на глас, тропвайки с крак по блестящите плочки. 

Толкова се бях ядосала на този шибан Джъстин. Първо ме зарязва, кара ме да си взема такси, а и на всичкото отгоре ми се подиграва, затваряйки ми. Наистина няма да го оставя така, каквото и да значи това.

Обадих се на такси, което пристигна пред мола изключително бавно, вероятно заради трафика и то ме откара пред къщата на Джъстин. Платих на шофьора, слизайки и започнах да се оглеждам за колата на Джъстин или пък самия него.

Но безполезно. Нямаше и следа от него. Все тая, помислих си. 

Когато бях в къщата, щях да изтичам по стълбите и да се отправя към стаята си, но дочух женски глас, който очевидно говореше на мен.

"Хмм, ти трябва да си приятелката на Джъстин, Рейси нали?" Обърнах се, а жената ме гледаше усмихнато и топло.

"Да, аз съм Рейси. А вие сте?" Бях невероятно учудена.

"О, извинявай, аз съм майката на Джъстин - Пати." Усмихна се отново, подавайки ръката си към моята.

YOUNG GODWhere stories live. Discover now