Глава 1 - "Рейси Ан Мидълтън"

378 16 2
                                    

Рейси 

Бях добро момиче, като повечето, които учеха в елитната частна гимназия Сейнт "Питърсън". Родителите ми ме изпратиха там веднага щом завърших училище. А естествено след гимназията следваше колеж.

 Това беше присъщо за всички момичета и момчета, които бяха като мен. С две думи - богато семейство с членове работохолици. Тайно се съжалявах, че един ден ще бъда като тях. 

Една от малкото добри новини беше, че поне малкия ми брат на име Марк, беше далеч от този живот, в който богатите манхатански бизнесмени си играеха на сноби. За жалост въвличаха и децата си. Да да, аз бях едно от тези деца.

Бих казала, че водех подобие на перфектен живот. Една от отличничките на класа, е, не ме разбирайте погрешно, тук масата бяха отличници, но аз бях и любимка на учителите. Винаги се гледаше така на мен, сякаш аз нямах право на грешки.

Имам и най - добра приятелка - Теса Кросфийл. Напоследък приятелството ни с Теса не върви. Не съм сигурна за истинската причина, но вероятно е порастването ни. С Теса бяхме приятелки от деца, или по - скоро бяхме принудени. Да, точно така - родителите ни бяха приятели. Дори те самите не бяха приятели, а партньори в работата.

Водех меко казано скучен живот, но дълго време бях заслепена от всичко. Получавах това, което искам. Мисля, че имах нещо като подобие на приятел в гимназията. Казва се Блейк, но официално никога не ме попита дали искам да съм му приятелка. Технически с него се виждаме 1-2 пъти седмично, като не броим времето в училище. Останалото време, в което може да се каже, че се срещаме са онези до болка скучни приеми, които родителите ни организират.

Ето в какъв свят живеех, толкова скучно и еднообразно. Единственото разтоварване от скуката, така да се нарече бяха кратките ми разговорите ми Кристин. Но аз я наричам Кики. Да, Кики също учеше в моята прословута гимназия, понеже баща и е изключително заможен и иска най - доброто за детето си. Тя не познава майка си, израстнала е само с него. Дори до скоро живееха двамата в огромен апартамент тук в Манхатан, но баща и замина за Канада. Остави Кристин, която току-що беше направила 18 съвсем сама, но както и да е.

Рейси и Теса

"Теса, миличка здравей." Усмихнах се на най - добрата си приятелка, слизайки от черната си кола.

YOUNG GODWhere stories live. Discover now