Μετα απο όλο αυτό το akward σκηνικό ξρτ το ότι με φίλησε στον λαιμο κτλ γυρίσαμε στα παιδιά τα οποια έβλεπαν Κτ στο κινητό και γελαγαν
- τι κανετε ?? Ρωτάω αφού κάθομαι στην καρέκλα μ ..
- βλεπουμε τους εαυτους μας σε τσοντα λεει και μενω ..
Κλ είναι αυτό για να γελας ??
Και για Ποιον πουστη λογο να βγαζεις τον εαυτο σ ενώ κανείς σεξ???
- πλάκα σ κανα ευακι..ψαρουκλα λεει και Μ τσιμπαει το μάγουλο ...
Ολοι γελάμε εκτός απ'τον πρασινοματη ...
Ο οποίος έχει πάρει αυτο το σκληρό το υφος" θα σας γαμησω ολους " καθώς και έχει σφίξει το ποτηρι τ τόσο πολυ που είναι έτοιμο να σπασει..
Ο νικος καταλαβαινει τι επαθε και Μ κλείνει το μάτι ....
Εεεεε????
Ναι και εσύ όπως πάντα δεν κατάλαβες χριστο..απλά σ έκανε νόημα ότι ζηλεψε ο πρασινοματης γκαβηη
Πρωτον δεν ειμαι γκαβη
Δεύτερον σιγά μην ζηλεψε
Και τριτον πώς να γίνεται να ζηλέψει εφοσον ο Νίκος τα έχει με την Ισμήνη ???Πρώτον ζηλεψε περισσοτερο από όσο φανταζεσαι
Και δευτερον όταν είναι καψουρης ευακι ζηλευεις ακομα και την σκιά του άλλου που δίπλα σε αυτόν που σε ενδιαφερειι ..Ο πρασινοματης καψουρης??
Μαζί μου??
Καλό αστειάκι ...Τι έχεις να πεις για τα λογια τ πριν για το φιλι στον λαιμο ??
Οοο απλά επειδη βρτ παιζει που και που με το παιχνιδακι τ εμενα..
- ευααα ουρλιαζει η Ισμήνη και Μ ρίχνει σταγονες νερου στην μουρη ..
- εισαι Καλά κοπέλα Μ? Την ρωτάω διώχνοντας το νερό απ τα Ματια μ..
- εγώ είμαι μια χαρα ..Εσύ είσαι ότι να ναι..Σ μιλαμε τοση ώρα και εσύ κοιταζεις τον τοιχο ....
Γυρναω να κοιταξω τον πρασινοματη Ο οποιος με κοιτά με ένα πονηρο βλεμμα ...
Ποιος ξρ τι σκεφτηκε παλι το σεξυ μυαλο τ..
Σεξυ μαλλια το εχω ακουσει..σέξυ σώμα το εχω ακούσει σεξυ χειλη Έχω ακουσει ακόμα και σεξι αυτι εχω ακούσει αλλά σέξυ μυαλό πρώτη φορά ..
Μονο πρωτότυπα λεω εγω 😉
- ωραια και τι λεγατε ? Ρωτάω παιρνωντας το βλεμμα μ από πανω τ
- λεμε να πάμε σε κανα σουβλατζιδ πάει να πει ο Νίκος αλλά δεν το να αφηνω να τελειώσει την φράση τ
YOU ARE READING
SEXY και οποιος αντέξει 🚫
Teen FictionΣκληρος αποτομος εθισμενος στο αλκοολ Και στα ναρκωτικά Έπαιζε με τις γυναικες παρολα αυτα είναι απιστευτα sexy😏 Γλυκιά δυναμικη απιστευτα όμορφη μισει τους αλαζόνες εγωιστρια οσο δεν πάει αλλα και αυτη ειναι sexy κ όποιος αντέξει😏 τελικα Ποιος...