- μην τολμήσεις του λέω πριν καν να με ακουμπήσει ....
Εκείνος με κοιτά παρεξενεμενος ..
- βαρεθηκα να με πληγώνεις..βαρέθηκα να κλαίω εξαιτιας και εσυ να με γραφεις στα αρχιδια σου ..Σε βαρεθηκα μαλακα..Τ λέω και φεύγω απτό σπιτι κουπανωντας την πορτα πίσω μου ..Τον βαρεθηκα ..
Μόνο αυτό δεν εκανες ευακι 😉
Αι χεσου και εσυ ...
---------------
- κααι μμετα σνιφ εφφυγγα σνιφ..λέω κλαίγοντας στην Ισμήνη και στον νικο ...- θα τον γαμησω αναποδα Ρον πουστη λεει με νευρα Ο νικος τραβωντας νευρικα τα μαλλια τ..
- ελα ευακι Μ Μην κλαις..ξεχνά τον τον παπαρα ..
Εγώ όμως Δεν την ακούω Γτ αρχίζω να κλαίω με λυγμούς ...
Ποοο πολύ δραμα Queen είσαι ρε παιδακι μ..
Φωνουλα
Τι ?
Βουλωστο Μην στο βουλωσω εγω
- που πήγε η σκληρη ευα που ξρ ?😉 λέει ο νικος και χαμογελαει..
Ποτέ Δεν ήμουν σκληρή..Έτσι έδειχνα στους αλλους για να μην με ποδοπατουν ...
Καταβαθος είμαι πολύ ευαλωτη ..
- δεν υπαρχει αυτή η Εύα νικο ν.Ποτέ δεν υπηρχε ...Ποτέ. Δεν ήμουν σκληρή απλά το έπαιζα ν.Αλλά αυτός Μ βγαζει τον εαυτο που μισω..με κανει ευαλωτη...Εγώ η Εύα Χρηστίδου που Ποτέ δεν έκλαιγε σε πούτσο λοβστορυ τρ σπαραζω στο κλαμα λέω και Κλαιω στην αγκαλιά της Ισμήνης..
- έλα ηρεμησεε ..Θα σ πάρω οτι θες αρκει να σταματήσεις να κλαις σαν βοδι ..Μ λέει η Ισμήνη και γελάω μέσα απ'τα κλαματα μ..
- έλα ρε μυξιαρικο σταματά να κλαις Μ λέει ο Νίκος κ Τ πετάω το παπούτσι Μ ...
- πώς να ηρεμησω? Τους λεω σκουπιζοντας τα ματια μ..
Εκείνοι κοιταζονται πονηρα
Εε όχι να το κανετε Και μπροστά Μ ...εκτός αν με θελουν κα μένα μαζί ...Παναγία μμ..
Ποοο το χεις καψει ..Τι να σε κάνουν εσενα να τους βγαζεις βιντεο?
Γτ οχι .μμ
- ΣΟΥΒΛΑΚΙΑ λένε με μια φωνή και ένα χαμόγελο εμφανίζεται στο προσωπο μ ..
Γουρουνα...
Σκασε 😒
Γουρουνακι
Πεππα το γουρουνακι παρακαλώ 😂
-----------
KAMU SEDANG MEMBACA
SEXY και οποιος αντέξει 🚫
Fiksi RemajaΣκληρος αποτομος εθισμενος στο αλκοολ Και στα ναρκωτικά Έπαιζε με τις γυναικες παρολα αυτα είναι απιστευτα sexy😏 Γλυκιά δυναμικη απιστευτα όμορφη μισει τους αλαζόνες εγωιστρια οσο δεν πάει αλλα και αυτη ειναι sexy κ όποιος αντέξει😏 τελικα Ποιος...