*ασχετο το τραγούδι αλλά ναι*😂😂😂
- γαμω φερτο εδωω
-τσου λέει κα χασκογελαει ο ηλιθιος..
- ελαα ρε ...το ξες ότι αυτό που κανείς παραπαταει την προσωπική μου ιδιωτικη ζωή??
- ούτε να σε βιαζα ρε ευακι ...
- φερτω εδώ ΤΩΡΑΑΑΑ ουρλιαζω
- αχχχ ο κούκλος μ σηκωνεται όταν ακουει τις τσιριδες σου μωρο μου...
Τόση ώρα έχει παρει το κοκκινο μου βρακι και το κραταει ψηλα και τρέχει σε όλο το σπιτι..
- ιιιι..Δεν πας καλα..δώσ'το εδώ του λέω και ορμαω οανω του πέφτοντας και οι δυο κάτω στο πάτωμα..
- βγαλτο απ'το κεφάλι σου ρε ανωμαλε παιδεραστη..θα Μ το σκισεις γκρινιαζωω..
Εκείνος γελαει και μ βγαζει αργά αργά την μπλουζα..Τι κανει????
- τττιι κκααννειςς?? Τον ρωτάω τραυλιζοντας..
Έχουν περάσει 4 μήνες..
Έχω χάσει 3 κιλα
Τα ξαναπηρα..
Εχασα το αγαπημένο μου σουτιεν
Πήρα καινούριο
Ξανά πήρα 2 κιλά
Τα ξαναχασα..Και Γτ σας τα λέω αυτά εεε??
Επειδη έχεις προβλήματα..
Όχι ανοητη...έχουν γίνει τόσα πράγματα και ακόμα όταν με αγγίζει τραυλιζωω..
- προτιμω να σκίσω αυτό που φοράς τώρα και σένα μαζί μωρο μου λεει και τα χείλη του ακουμπούν απαλα την πλάτη μου..
Αχχχ
Ξαφνικα σταματαει και με κοιτάει στα ματια..
- τι?? Του λέω περίεργα ενώ όλο μου το σώμα και ειδικα μια περιοχή θέλει απεγνωσμενα να συνεχίσει αυτό που εκανε..
- δεν θα μ αντισταθείς?? Δεν θα μ πεις τπτ? Δεν θα γκρινιάζεις ??
Εγώ γελαω με τις ερωτήσεις του..
- μπα..σε Θέλω μέσα μου όσο τιποτα αλλο τώρα λέω και βγάζω από μόνη μου την μπλουζα..
Όπα ευαα..Δεν μας τα πες αυτα..
Ειδες ειδεςς..
Εκείνος γελάει και τα ματια του κοιτάνε έντονα το στήθος μου..
Δαγκωνει το κάτω χείλος του και με κοιταει πονηρα..- αν δεν θες την ξαναβαζω ..λέω και παω να πιάσω την μπλούζα μου..
Εκείνος με ανεβάζει στον καναπέ και με φιλαε λαιμαργα στο λαιμό και στα χείλη..- Θέλω να σε φαω ολοκληρη μ λέει βγάζει την.μπλουζα του
Αχχ
Έχει κάτι κοιλιακούς ο ατιμος..
Για δαγκωμα..
YOU ARE READING
SEXY και οποιος αντέξει 🚫
Teen FictionΣκληρος αποτομος εθισμενος στο αλκοολ Και στα ναρκωτικά Έπαιζε με τις γυναικες παρολα αυτα είναι απιστευτα sexy😏 Γλυκιά δυναμικη απιστευτα όμορφη μισει τους αλαζόνες εγωιστρια οσο δεν πάει αλλα και αυτη ειναι sexy κ όποιος αντέξει😏 τελικα Ποιος...