- θα μ πεις επιτελους το ονομα σου;
- ευα..το ονομα μ ειναι.....
ΠΕΣ ΤΟΟΟΟ
- δεν εχει σημασια..και απορω γτ μ τα χεις πρηξει για το ονομα μου..τι σε νοιαζει ??ρωταει σκληρα ...
Αυτη η μεταλλαξη του με φρικαρει..
Απτην μια ειναι " γλυκος"( τροπος του λεγειν ..αν θεωρησουμε οτι γλυκο ειναι να σ λεω για καυλες τοτε ναι ειναι παρα πολυ γλυκουλης^-^)Και απτην αλλη τοσο σκληρος και ψυχρος που με τρομαζει..
Αλλα οχι...αυτη την φορα θα επιμηνω λιγο παραπανω..
- τι με νοιαζει;; ειμαι ερωτευμενη με καποιον και δεν ξερω το ονομα του...μαρεσει καποιος και δεν εχω ιδεα πως τον κορακα τον λενε...τα εχω με καποιον ο οποιος δεν μ λεει το ονομα του...σου ειναι τοσο δυσκολο να πεις μια λεξη; του λεω οργισμενη ...
Εκεινος ξεφυσαει....
- κοριτσακι αν θες φυγε..μ την σπαει να με πρηζουν ...μ λεει τοσο απλα ...
Μαλακαα
ΚαριοληηΤον συγχωρεσα γαμωτο και αυτος μ φερεται λες και τον σκοτωσα...
Ρε παιδια ειναι τοσο κακο να θελω να μαθω το ονομα του;;
Οχι πειτε μου...
- οπως θες του λεω ψυχραιμα αρπαζοντας το μπουφαν και παω να φυγω..
Μολις γυρναω πλατη σε αυτον αφηνω ελευθερα τα δακρυα μου..Γτ ρε γαμωτο γιατι;
- ευααα ακουω το ονομα του..
Βγαινω απτην αποθηκη εχοντας ακουσει πανω απο 10 φορες το ονομα μου....
Βαρεθηκα....
-------------------------------------
- τι θα γινει με εσας μ λετε; με ρωταει η ισμηνη ενω εγω κλαιω στην αγκαλια της...
Εγω απλα σκουπιζω την μυτη μου στην μπλουζα της...
- νικο εσυ ξερεις το ονομα του; τον ρωταει η ισμηνη και εκεινος την κοιτα παγωμενος..
Μαλιστααα..
- το ξερω ναι..λεει και εγω βαζω περισσοτερο τα κλαματα..
- εισαι μαλακας;; την βλεπεις και υποφερει τοσο καιρο και δεν λες τπτ;; τον ρωταει εξαλη η ισμηνη..
- εχω ορκιστει γαμω...και ειναι πολυ πιο σοβαρο απο τι πιστευετε..
Και μπορω να πω τα λογια του με μπερδεψαν λιγο..Το λιγο μαρεσε..
Βρε βρε ..πως απο τα μερη μας εσυ;;
STAI LEGGENDO
SEXY και οποιος αντέξει 🚫
Teen FictionΣκληρος αποτομος εθισμενος στο αλκοολ Και στα ναρκωτικά Έπαιζε με τις γυναικες παρολα αυτα είναι απιστευτα sexy😏 Γλυκιά δυναμικη απιστευτα όμορφη μισει τους αλαζόνες εγωιστρια οσο δεν πάει αλλα και αυτη ειναι sexy κ όποιος αντέξει😏 τελικα Ποιος...