ΛΕΣΒΙΑΚΗ ΤΖΟΝΤΑ

1.8K 27 8
                                    

Ο ΠΡΑΣΙΝΟΜΑΤΗΣ ΜΟΥ

ΦΙΛΙΕΤΑΙΙΙΙ

ΜΕ ΤΟΝ ΝΙΚΟ?????

Δεν είναι αλήθεια ..

ΟΧΙΙΙΙ

Ξαφνικά βγάζω μια τσιριδα με αποτελεσμα να γυρίσουν και οι δυο σταματωντας αυτό το αηδιαστικό πράγμα που μόλις είδαν τα πανέμορφα μου σκατουλι μάτια

-ΕΥΑΑΑΑ????λένε και οι δυο με μια φωνή ...

Κάποιος μ κάνει πλάκα ..

Δεν υπάρχει Αυτό

- Μπορειται να μ πείτε τι στον πεοντα ήταν αυτό που μόλις είδα?? Ουρλιάζω Εξαλη

Έχουν γουρλωσει και οι δυο τα μάτια τους ...

- κοίτα Εύα δεν είναι αυτό που νομίζεις μ λέει ο Νίκος..

- μα γιατί το λες αυτό?? Απλά είδα το αγόρι μου να φασωνεται με τον κολλητό ετοιμοι να χώσουν πούτσο ο ένας στον άλλον στον καναπε...Ναι εχεις δίκιο δεν είναι που νομίζω λέω νευριασμένη και κάθομαι στον καναπέ..

- ευακι ηρεμ πάει να πει ο πρασινοματης και έρχεται να με αγκαλιασει..

Το χέρι μου γίνεται ένα με το μάγουλο του κάνοντας το κεφάλι του να γυρίσει 180°....

- πείτε μου απλά τι γίνεται λέω πιο ήρεμη αυτή την φορά..

Ο πρασινοματης έρχεται κοντά μου ..
- ...Εύα λέει
- Ναι Έτσι με λένε συνέχισε λέω χωρίς να τον κοιτάω παίρνοντας βαθιά ανάσες..

- Εύα με τον luke είμαστε μαζί 1 μήνα λέει και η καρδιά το μυαλό σταμάτησε..

ΠΟΣΟ?????

Καλά είσαι κουφή?

1 μήνα???

Τα είχα με έναν που έναν μήνα φασωνονταν με τον κολλητό του..

- για ποιον πούτσο λόγο δεν μ το πες νωρίτερα?? Φωνάζω ενώ σηκώνομαι ορθια..

- απλά..Δεν ήξερα πως θα το πάρεις ρε μωρο μου..

Κλείνω τα μάτια παιρνωντας μια βαθιά ανάσα και πάλι..

- 1ον μην τολμήσεις και με ξανά πεις έτσι..2ον και ποτέ περιμένατε να μ το πείτε .??Όταν θα πηγαίνατε για θρησκευτικό γάμο??λέω εξαλη

- μπα..πολιτικό σκεφτόμαστε λέει ο Νίκος και τον κοιτάω άγρια βγάζοντας μια τσιριδαα..

Τι άλλο θα ακούσω Χριστέ μου ??

- Εύα μου μην κάνεις ...λέει και κάθεται στα πόδια του πρασινοματη...

SEXY και οποιος αντέξει 🚫Where stories live. Discover now