- Carpet! Do cholery, szybciej! Za dwa dni mamy mecz, a ty ruszasz się jak baba! - darł się jak zwykle mój trener. Właściwie nie mam za bardzo ochoty dzisiaj ćwiczyć, ale nie mam wyboru. Jako kapitan naszej drużyny muszę być obecny na każdym treningu - Dodatkowe dwa kółka!
- Zajebiście - mruknąłem i zacząłem biec.
- Noo heej seksiaku! - wydarł się Jake próbujący mnie dogonić.
- O cześć. Co ty tu robisz. Miało cię nie być na treningu z tego co wiem. Mieliśmy się spotkać na imprezie? - spytałem chłopaka biegnącego u mego boku.
-Tak, ale jakoś tak wyszło... Nieważne - powiedział zakłopotany - Wiesz, że podobno mamy mieć nowego nauczyciela z niemca?
To teraz rozmawiamy o nauczycielach. Fajnie.
- Nie, średnio mnie to obchodzi. I tak mam wywalone na ten przedmiot - stwierdziłem. Niestety, nauka nie jest moją mocną stroną, dlatego staram się odnosić sukcesy w sporcie.
- Aaa nie no ok - mruknął - A jak z Lily?
- Zajebiście - powiedziałem ze sztucznym uśmiechem - Jacob, dwadzieścia minut temu pieprzyłem jakąś laskę w kiblu.
- Powinieneś z nią zerwać - szepnął na co przewróciłem oczami.
Chciałbym...
- Kurwa! - wrzasnąłem.
Cholera, wywaliłem się.
- Dam co ci jest? - spytał Jake, podając mi rękę i pomagając mi wstać.
- Nie wiem, ale. AŁA! - Fuck, moja kostka.
- Carpet co z tobą? - spytał trener.
Odwalcie się ode mnie.
- No jak widać wywaliłem się i boli mnie kostka? - powiedziałem sarkastycznie.
- Człowieku, za dwa dni mamy mecz! - krzyknął.
No super, bardzo mnie to obchodzi.
Niestety facet ma problem, bo noga boli mnie jak cholera i nie wiem czy dam radę zagrać, a jestem kapitanem i najlepszym zawodnikiem.
- Idź do pielęgniarki. TERAZ - stwierdził akcentując ostatnie słowo.
- Tak, tak już idę - mruknąłem i opuściłem boisko do kosza.
Ruszyłem korytarzem w kierunku gabinetu higienistki. Z tego co wiem to jest gorąca, więc nie jest źle.
##
Pozdrawiam :)
CZYTASZ
Gaybriel Trust Me
Teen FictionGabriel - nielubiany, aspołeczny chłopak, życiowy przegryw. Damon nazywany Damienem - szkolny fejm, krasz wszystkich dziewczyn Czy coś może się zmienić? miejsce akcji - Dallas, California rok - 2017 sceny +18 (homo), przekleństwa, używki okładkę wyk...