16. Bölüm : Yeniden Olmamalı !! :(

949 41 1
                                    

Aşağı indiğimde Emie de dahil annemler oturuyorlardı.Ben:

-"Anne noluyo?"

-"Kızım Ceren bana bir kaç sefer burnunun kanadığını söyledi.Ancak gün geçtikçe şiddetlenmeye başlamış"

-"Anne sen -"

Kelimeler boğazımda düğümlenmişti.Ceren'e sır verende kabahat ama şu an iş çok ciddi.

Babam:

-"Olabilir."

-"Hayır, hayır, hayır olamaz " diye bağırdım ve ağlayarak evden kaçtım.Öyle çok ağlıyordum ki.Arkamdan Emir koşuyordu.Ben ise ağlayarak ilerliyordum.Sonra Emir kolumdan tutup:

-"Zorundasın.İnan iyliğin için."

-"İstemiyorum anladın mı ?"

-"Sadece doktora gidicez.Hem nerden belli senin yine-"

Emir konuşamadı.Ağlıyordu.İlk defa onu ağlarken gördüm.İçim cız etti.Ona kıyamam ben ya.

-"Tamam."

-"Teşekkür ederim !"

Eve gittik.Hazırlandım.Arabaya bindik.Babam, annem, Ceren,Emir ve ben.Annemler Emir ve beni öğreneli çok olmuş.Birde zaten öyle bir durum olursa (kanser) Emirle evlensem seslerini çıkarmazlar.

Hastaneye vardık ve aklıma küçüklüğüm geldi.

10 YIL ÖNCE (2004)

****

Sabah uyandım.Üstümü artık kendi başıma değiştirebiliyordumKahvaltı yaptık.MMM en sevdiğim şey Nesquikli süt.YUPPİİİ.

-"Eminim bunu ömrüm boyunca sevicem."

İşte bu söz idi herşeyi başlatan.Annem:

-"Kızım biz de seninle bunu konuşacaktık."

-"Neyki"

-"Senin son zamanlarda çok fazla burnun kanadı mı?"

-"Evet.En son dün Cerenle top oynarken oldu."

-"Şimdi biz seni doktor amcaya götürcez.O sana bakcak.Tedavii etcek.Uslu durursan sana şeker vericek"

-"Tamam"

Doktora gittik.Doktor beni tedavi ettikten sonra annemlerle konuşurken duydum:

-"Kızınızda tipik bir lösemilik vakası var ancak yeni başladığı için ilaçlarla bunun önüne geçilebilir ancak ileride yenileme riski var."

Bu sözleri anlamıyordum.Lösemi ne demek?

ŞİMDİ (2014)

şİMDİ ANLIYORUM NELER OLDUĞUNU.. NE GÜZEL UNUTMUŞTUM OFF!!

YA EMİR BENİ BIRAKIRSA?

OMG!

Ama hemen bu düşüncelerden sıyrıldım çünkü o beni bırakmaz.HİHİ :/

Doktora gittik.Yol boyunca Emir'in elini tutmuştum.Doktor bana güzelce baktı.Sonra annemlere başını salladı ve annem feryadı bastı!!

O an kendimden nefret ettim.Ben onlara bunları yaşatmayı nasıl başardım.Emir'i gördüm.Bana yaralı yaralı bakıyordu.

Doktor:

-"Hemen tedaviye başlıyoruz"

Ben:

-"Hayır bu olmayacak." dedim.Herkes şaşkın bakıyordu.Ceren ise odanın köşesinde oturup yere boşboş bakıyordu.BomboşşBu sözüm onu bile irkitmişti.

-"Tedavi oluncada öleceğim böyle de-"

Ağlıyordum.

-"Ben tedavi olup hayatımın son birkaç ayını böyle geçirmek değil dolu dolu yaşamak istiyorum tamam mı"

Hıçkırdım.

Annemler birbirlerine baktıktan sonra bana oy verdi.

Sonra hemen hasteneden ayrıldım.Emirle beraber.........................

Ben:

-"Urlaya gidelim."

Yaz AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin