Wonderwall
6.Bölüm
17 Mayıs 2008, Cuma.
(Final)
Bununla Okuyun; http://www.youtube.com/watch?v=6hzrDeceEKc&feature=kp
********************
*Hikâye, yeterince vote almıyor… Bu yüzden bu final bölümü. Hem böylece kısa bir hikaye oldu ama yeni bir hikaye yazmayı düşünüyorum.
¨Evet.¨ dedim mırıldanarak, hızla dudaklarını tekrardan benimkine bastırdı. Yoldan geçen insanların bizi izlediğini görebiliyordum. Sanki, hepsi imrenerek bakıyordu. Aşk, ulaşılmaz bir şeymiş gibi bakıyorlardı.
Oysa ki aşk, o kadar basit bir şeydi ki… Olması gereken tek şey, tutkuydu. Ama bizimki, aşk değildi. Sadece, basit bir bağlılıktı. Asla, aşk kadar basit olmadı.
¨O zaman, haftaya görüşeceğiz.¨ dedi. Dudaklarıma, hızla bir öpücük kondurduktan sonra arkasına bakmadan yürüdü. Elde etmişti istediğini, almıştı işte o tutkulu öpücüğünü. Haftaya görüşmemize gerek yoktu.
¨İstediğini aldın, neden şimdi sadece çekip gitmiyorsun.¨ dedim hızla.
¨Hâlâ neden seninle olduğumu anlayamadın değil mi?¨ Harry, benden bunu şimdiye kadar anlamış olmamı bekliyormuş gibiydi. ¨Sana, seni sevdiğimi söylüyorum Emma, bana inanmıyor musun?¨
¨Bir insana, öylesine güvenemezsin Harry. Hayat, senin sandığın kadar kolay değil,¨ şaşırarak konuşmayı sürdürmek için yutkundum. ¨Herkes, senin gibi lüks bir hayata sahip değil. Herkes, havadan öylesine para toplamıyor.¨
¨Bana güvenmen için, elimden geleni yaptığım halde bana güvenmiyorsun ama?¨ kırılmış bir şekilde beni sorguladı.
¨Çünkü sen, güvenilmez olduğunun farkında değilsin.¨ dedim. Bana bakarken, kalbinin kırıldığını anlamıştım. Ama, o güvenilebilecek en son kişiydi.
¨Ben güvenilmez değilim,¨ sesindeki üzgünlüğü yansıtmamaya çalışarak konuştu. ¨Sadece sen bana güvenmiyorsun.¨
Gözlerini bana dikmişken, aramızda milimler vardı. Dudaklarını, tekrardan benimkine bastırdı. Ona karşılık vermeyişim, kendisini sinir ediyordu.
¨Balo için sabırsızlanıyorum.¨ dedim gülümsemeye çalışarak.
¨Balo filan olmayacak Em,¨ beni şaşırtarak konuştu. ¨Bitti.¨
**************************
(Gelecek)
Günlüğü, hızla kapattım. Telefonumu çıkartıp, Harry'nin numarasını tuşladım.
¨Bitmek zorunda.¨ hızlı davranışımın sonunda şaşırmış gibiydi. Hissedebiliyordum.
¨Zaten bitti Em.¨ dedi. ¨Hatırlamıyor musun?¨