Kesakitan yang sudah biasa dirasa.. Kesakitan yang sudah sebati dalam hidupnya.
Setiap malam hanya kesan lebam yang akan muncul di badannya. Hanya tagisan yang ada di mukanya. Tiada gelak tawa. Tiada rasa gembira. Hanya ditemani rasa sunyi dan sedih. Tiada siapa membantu, kecuali si 'dia'. Kim Seok Jin. Hanya dia dapat membantu. Hanya dia.
🌸🌸
"Bangun! Bangunlah sampah! Jijik la aku tengok kau ni! Bangun!" Disepak, dipukul dan ditampar sudah biasa dilalui oleh Jung Sung Young.
"Aahhh.. Sakit.." Sung Young menekan perutnya.
"Memang patut kau rasa sakit. Aku puas tengok kau macam ni.. Tapi aku lagi puas tengok kau mati. Anak sampah!"
"Berhenti Hana! Berhenti! Aku tak tahan dengan semua percakapan bodoh kau tu. Aku tak tahan! Kenapa kau benci aku Hana?! Kenapa?!" Rasa kesabaran sudah hilang. Hanya tinggal sisa keberanian. Dia tidak peduli tentang apa yang akan terjadi terhadapnya. Yang penting dia hanya ingin tahu kenapa wanita di depannya ini sungguh membencinya.
"Kau tak perlu tahu. Yang aku boleh bagi tahu sekarang hanyalah kau buat aku musnah. So.. Why not I make you more than that. Right?" Senyuman sinis terukir di bibir Hana. Hanya tuhan sahaja yang tahu betapa bencinya Hana terhadap wanita ini.
"Kau menangislah puas-puas sebab sekejap lagi putera kesayangan kau datang nak ambil aku. Don't worry.. I will make sure that your prince fall in love with me. I love you my 'lovely' sister"
Hana menutup pintu dan keluar dari rumah selepas mendengar loceng berbunyi.
Sung Young hanya memerhati dari tingkap biliknya. Betapa sakitnya hati bila melihat dua orang di matanya sedang berpelukan dan bermesraan. Sungguh sakit hatinya.
"One day he will be mine. Forever."
🌸
Sorry if tak beberapa best. Btw ni first story saya dekat wattpad. I hope korang semua suka. ❤❤
YOU ARE READING
Run 운영|K.S.J|
RandomI'm so done with this Kim Seok Jin.. I just want to run from this stupid life.. Help me.. Hanya 'dia' yang sung young percaya.. Hanya 'DIA'..