"Kim Seok Jin!" Jerit Hana
Jin memandang Hana yang memanggilnya tadi. Hana mendekati Jin dan memengang tangan Jin.
"Bila awak sampai?" Soal Hana dengan senyuman.
"Baru je tadi. Maaflah kalau saya main buka je pintu ni. Saya tak tahu dekat mana bilik awak." Jin meminta maaf. Hana tersenyum lalu memeluk Jin.
"Tak apa. Maklumlah awakkan tak pernah datang sini so awak tak tahu. Bilik saya dekat sebelah tangga je, ni pulak bilik stor. So bilik ni tak layak untuk awak masuk. Ok?" Jin hanya mengangguk dan tersenyum ke arah Hana. Hana menjeling bilik itu lalu menarik tangan Jin pergi dari situ.
🌸🌸
Sung Young hanya memandang kereta itu pergi dari rumahnya.
Ya. Sungguh rindu dia akan suara itu. Suara lelaki yang menjadi kekasihnya selama beberapa tahun. Setitis air mata Sung Young jatuh dari tubir matanya.
Hanya tuhan sahaja yang tahu betapa rindunya dia terhadap lelaki itu. Tetapi disebabkan perempuan itu, dia berada di sini. Jin tidak tahu bahawa dia dan Hana adalah adik beradik tiri. Sungguh benci Hana terhadap dirinya sendiri.
Pintu biliknya dibuka oleh Shownu.
"Sung Young.. Jom makan. Lepastu jangan lupa makan ubat." Shownu meletakkan dulang makanan di atas katil Sung Young.
"Dia ada dekat depan bilik aku Shownu." Air mata Sung Young jatuh ke pipi. Makin lama Sung Young nangis semakin kuat. Shownu hanya memandang Sung Young dari jauh.
"Kau nak aku tolong kau apa? Jumpa dia? Bagitahu dia yang kau ada dekat sini? Cakap yang kau rindu dia? Macam tu? Don't be stupid Sung Young. Dia tak akan percaya. Kau da hilang 5 month ago and now kau nak bagitahu dia yang sebenarnya Hana buat kau macam ni? Kau ingat dia percaya? Hana tu kekasih baru dia dan dia lebih percayakan Hana berbanding kau perempuan yang hilang dalam hidup dia tiba-tiba!" Shownu meninggikan suaranya. Sungguh dia tak percaya yang dia sanggup buat macam tu dekat Sung Young.
"Stop it Shownu! Aku hilang dalam hidup dia bukan sebab aku yang nak! Kalau boleh aku tak nak pun benda ni terjadi! Kalau tak disebabkan kebodohan aku, aku tak ada dekat sini lah Shownu! Aku benci diri aku sendiri sebab jadi orang bodoh Shownu! Aku benci diri aku sendiri! I just want to run from this stupid life Shownu!" Kemarahan Sung Young memang tidak dapat di kawal lagi. Akhirnya dia dapat luahkan segala isi hatinya.
Shownu memandang sayu ke arah mata Sung Young. Dia dapat rasa betapa sakitnya Sung Young sekarang. Patutkah dia korbankan dirinya untuk Sung Young sekarang ini?
"I know Sung Young.. Trust me. I will make you run from this stupid life but kau tak akan lari dengan aku. Kau akan lari dengan Kim Seok Jin."
***************************
Keep vote and comment✌
Saya tetap hargai kepada readers yang membaca.. Terima kasih😊😊
YOU ARE READING
Run 운영|K.S.J|
RandomI'm so done with this Kim Seok Jin.. I just want to run from this stupid life.. Help me.. Hanya 'dia' yang sung young percaya.. Hanya 'DIA'..