Dream Girls 98&99
Mala som ma sebe len fakt krátke šortky a moje ružové tričko s dlhými rukávmi.Otvorila som dvere a v nich stála Brabara.Jej pohľad bol nepochopitelný a môj bol zhnusený.
Čo tu robíš ?
Je Niall doma ? Chcela som sa mu poďakovať za štvrtkovú noc.Bolo to úžasné.
*Dívala som sa na ňu ako nejaký masový vrah.Jej slová ma tak naštvali,no potom som si spomenula,že mi v Sobotu volal Zayn asi o 3:20 ,že mám napísať Niallovi,lebo nemôže zaspať sám v byte.Čiže jej slová som nebrala vážne a asi si to vymyslela hneď,ako ma zbadala.Aká je len hlúpa.
Ahá,odkážem mu to.Ale nabudúce sa radšej vopred ozvi.Práve sme boli v intímnej chvíli.
Čo ?
Počula si,vypadni! A skús sa niekedy pozrieť do zrkadla,vyzeráš hrozne..
*Zabuchla som dvere,zamkla som ich a spustila som sa po nich dole.Aj keď som na tvári mala úsmev z toho,že som jej neuverila ale zároveň som cítila hroznú a nepochopitelnú bolesť.Ako ja ju nenávidím.Počula som Nialla ako schádza dole schodami,ale nepostavila som sa.Nevládala som,nemohla som.Ako keby som tam zostala prikovaná na mieste.
Z pohľadu Nialla
*Zišiel som dole a Rossalin sedela na zemi pri dverách.Išiel som k nej a kľakol som si k nej.Chytila ma za ruku a pevne ju stiskla.
Do pekla,čo sa stalo ? Zlatko,kto to bol ?
Barbara.Prišla sa ti poďakovať za večer,ktorý ste spolu strávili.
Za čo ? Veď som ju nestretol od tej party,kde sme boli spolu.
Ja viem a ten večer si bol so mnou.Potom si odišiel a Zayn mi volal,aby som ti zavolala.
Som tak rád,že si jej nenaletela.Ale prečo tu sedíš na zemi ?
Len som si pomyslela,aké by to bolo,keby to bola pravda.Čo by som urobila ?Asi by som to nezniesla.
Vieš,že by som to neurobil.Nikdy !
Ja viem.
Vrátime sa do izby ?
Áno,ale nedokážem sa postaviť.
Tak ťa zdvihnem.
To nie,ja nechcem,aby to tvoje koleno na tom bolo ešte horšie.Len mi podaj ruku.
Fájn.Nemysli už na ňu a venujme sa radšej tomu nášmu pusinkovaniu.
*Zodvihla sa zo zeme a vrátili sme za do izby.Viem,že sa jej to nepáčilo, ale som rád,že neuverila.No,toto si s Barbarou ešte vybavím.
Z pohľadu Kristen
*Už od rána som celá vzrušená.Dnes mám narodky a neviem čo mám čakať od Harryho.Rosse spala u Nialla a ani mi nedala darček.Ja viem,že mi niečo kúpila a keby sme boli dnes iba my dve,tak by sme sa napchávali a vtipkovali,ako vždy.Robíme to na každé naše narodeniny.Ona ma celý deň volá Sarah a ja ju zase volám Isabelle.Som rada,že ju mám a bez nej by som nemohla existovať.Budem sa musiet už obliecť,lebo Harry povedal,že sa hneď vráti z jeho bytu,kde si bol pre veci.Obliekla som si čiekne džínsy a zelený vlnený sveter,ktorý som dostala od Rosse.Ach,moja Rosse,ako sa len má ? Chcem jej zavolať ale je v škole.Prestanem sa trápiť ,aby som nebola smutná a radšej idem k zrkadlu v kúpelni,kde si natočím vlasy a nalíčila som sa.Viem,že Hazza má rád babány,tak si dám lesk na pery s príchuťou babána.Keď som pripravená,idem dole a Harry práve otvára dvere.
YOU ARE READING
Dream Girls
FanfictionPríbeh dvoch dievčatách, ktoré pobláznia naších krásnavcov Harryho a Nialla. Rossalin je neter Simona Cowella a Kristen je jej sesternica, s ktorou študujú v Londýne. V príbehu sa udejú veci ala romantika, ale postupne sa všetko bude kaziť. WARNING...