45. Stanovačka 3-Riall

201 15 0
                                    


ღ Dream Girls ღ 45. 

Ako si môžeš myslieť,že by som sa s tebou rozišla z tak debilného dôvodu? Harry ja som len žertovala,lebo nerada behám.

Naozaj ?? Prisahaj !!!

Prisahám a teraz mi daj velikánsku pusu.

*Pritlačil ma k sebe,takže som ležala na ňom a začali sme sa bozkávať.

Z pohľadu Nialla

Konečne sme sami.Čo keby sme sa previezli na loďke alebo člne ??

Na loďke ? A kde tu zoženieš loď ??

Veď tam vpredu požiačiavajú.Poď ideme sa pozrieť.Chcem,aby sme boli samučičkí. 

*Išli sme sa pozrieť či sa to dá.Pri informáciach som sa spýtal či tu vypožičiavaju člny alebo lode.Ako som predpokladal,všetko sa dá.

Rosse,ide sa.

Niall,si neuveriteľný.Ale nie,že ma hodíš do vody lebo ťa zabijem.

Ale veď by som ťa zachránil.

Prestaň ,lebo tam s tebou nepôjdem.Počuješ Horan?!!

Dobre,dobre.No poď už.

*Chytil som ju za ruku a pomohol jej.Do rúk sme si zobrali veslá a išli sme.Ale od brehu sme sa vzdialili iba možno 20 metrov.Potom sme veslovali stále dokola.

Rosse,nesmej sa.

*Usmial som sa na ňu a ona sa smiala ešte viac.

Rosse,neprestaneš !

Ale Niall, musím sa smiať,veď sa krútime do kola.A povieš mi prečo sme sa vzdialili od ostatných ??

Poviem.No vieš chcem sa ťa niečo spýtať.

Tak sa pýtaj.

Čo ti povedal ten Jackob ,že ťa to tak rozladilo ?

*Rosse sklonila hlavu a úsmev z jej tváre zmizol.

Rossalin ?

Nič ,len ma pozdravil a pýtal sa prečo som sa mu vyhýbala,keď som bola v LA.Ja viem,že to oľutoval ale ja mu to nikdy nezabudnem.Ja som mu to neodpustila ale už nič proti nemu nemám,ale aj tak sa mi stále hnusý.Oboch ich nenávidím.Ja viem,že on to tak nechcel ale 3 mesiace v nemocníci sa proste zabudnúť nedajú.Aj keby som chcela.

A čo sa ti vlastne stalo ?

No vieš,bol to môj prvý chlapec, o ktorom som si myslela,že ma má naozaj rád.A ten večer som sa vrátila z prijímačok z Londýna.Išla som k nemu, aby som mu povedala,že ma prijali a oni tam ležali v posteli úplne nahí.Nervovo som sa zrútila.Začala som chodiť k psychoške ale potom to prerástlo k tomu,že som mala nejaké problémi s nervami asi.Strávila som 3 mesiace v nemocnícia po návrate domov som bola ako bez duše.Už nikdy to nechcem zažiť.Kristen stála celý ten čas pri mne.Preto sme take veľké kamošky a bez nej by som nebola tak kde som.

*Pritiahol som si ju k sebe a silno objal.

Ja by som ti to nikdy neurobil.Od kedy ťa poznám, tak sa mi vo všetkom darí.A na nič iné nemyslím ,len nato ako chcem byť s tebou.

Niall, si pre mňa všetkých.Ľúbim ťa !

Aj ja teba. 

A Niall ?

Áno ?

Prepáč,že som ti včera nezavolala.

To nič ,ale potom mi musíš vysvetliť kto je Chris.

Dobre.

Rosse, poďme sa ostatnými,už som hladný.

Tak poď.

*Došli sme k ostatným a Zayn s Liamom už pripravovali gril.Louis a Eleanor sedeli pri stole a naši holúbkovia boli v stane.Ja a Rossalin sme si sadli k El a Louisovi.

Kde ste boli ?

Boli sme sa člnkovať.

Čože ?? To vážne ?

Ehm! Ale celý som z toho vyhladol.

No tak vy takto hej ! El,nechceš ísť aj ty ?

S tebou ? Veď ty nevieš veslovať.

No dovoľ ! Zajtra pôjdeme všetci.Liam súhlasíš?

Jasné.A Zayn bude utopenec na úteku.

*Všetci sme sa pustili do smiechu.Liam to nevydržal a utekal na wc  (hihi).Ja som sa nemohol ani nadýchnuť.V tom vyšli zo stanu Kristen a Harry.Harry mal úplne rozstrapatené vlasy a Kristen na tom nebola o nič lepšie. Keď sme ich videli ,smiali sme sa ešte viac.Taký smiech som ešte nevidel.     

Čo sa smejete ??

Harry ty vizeráš ?

Ako ?? Kristen zaviaž si blúzku.

Hahahaha..vy ste ale párik.Už ste sa udobrili ?

Niall určite sa udobrili.Veď sa na nich pozri.Kristen mám otázku.

Pýtaj sa miláčik.  Rosse pýtaj sa !

Dream GirlsOnde histórias criam vida. Descubra agora