79.Tvoje bozky sú vražedné

133 4 0
                                    

Dream Girls 79 

Z pohľadu Kristen

Harry,výjdi z tej sprchy.

Ešte trošku.Ja som ti nekázal,aby si z nej vyšla.

Keď mne stačilo a ty si tam už hodinu.Poď už von.

Poď ty za mnou. 

Len teraz som z nej vyšla.Harry ,nevymýšľaj a poď už.Veď už je veľmi neskoro.

Tu som . 

A kde máš nohavice ?

Budem spať takto.Veď nie som nahý.A mám na sebe aj super tričko.

Ty trdlo !  

Dáj mi pusu.Pusinku od mojej pusinky.   

Ty nie si normálny.

*Sotil ma na posteľ ako keď sme boli v jeho izbe v ten deň ,keď bola grilovačka.Začal ma bozkávať po celom tele a keď som ho začala štekliť, tak si omylom zahryzol do pery a začalo mu to trošku krvácať.

Vidíš,moje bozky sú vražendé. 

Choď si to opláchnuť vodou a potom sa vráť ku mne. 

Rozkaz,pusinka. 

Pusinka ?

Áno,začnem ťa tak volať.

Z pohľadu Rossalin

*Nejak som si to dala do hromady a jedine čo dávalo zmysel bolo,že ma Niall ide požiadať o ruku.Nemohla som vysloviť ani slovo.Len som sa naňho pozerala .

Rossalin ,si v poriadku ?

No,asi hej.Niall,čo je v tej krabičke ? A neusmievaj sa tak na mňa.

Z pohľadu Nialla

Neboj sa,nejdem ťa žiadať o ruku.Už som ti to raz povedal.

*Povedal som ,aby si na mňa sadla.Chytil som ju za ruku a dal som jej pusu.Ona ma objala a dívala sa na mňa tým čudným pohľadom.

Tak teda o čo ide ?

Je to prsteň a tento raz je naozaj zásnubný ale nechcem ťa do ničoho tlačiť.Milujem ťa viac než svoj život,ktorý chcem stráviť s tebou.

Takže si mi kúpil zásnubný prsteň, ale o ruku ma nežiadáš.Hm  Nechápem.

*Úplne som stíchol.Stále som ju držal za ruku a v druhej ruke som držal krabičku s prsteňom.

Ja viem ale..

Aké ale ?

Ach,nemal som ten prsteň kupovať.Prepáč mi,že ..

Prepáč mi ? Niall,spýtaj sa ma to.

Čo sa mám opýtať ?

Prečo si ten prsteň kupoval ? Chcel si mi niečo povedať.

Myslíš to vážne ?

No. 

Vezmeš mi sa ?

*Vybrala z krabičky ten prsteň a dala mi ho do ruky.

Nasadíš mi ho ? 

Takže áno ? Chcem počuť to čarovné slovo !

Áno. 

*Nasadil som jej prsteň na ruku pobozkal som ju..Silno sme sa objali a zašepkal som jej do ucha,že som sa bál,že poviem nie.

Mňa sa tak ľahko nezbavíš.

To nech ťa netrápi.Budeme spolu navždy.  Hm  Harry o tomto vedel ?

Vedel ale naozaj som si myslel,že sa zľakneš a povieš nie.

Takže sme teraz snúbenci ?

Povedala si áno,tažke sme.Ale so svadbou sa neponáhľame.

Na svadbu ani nemyslím.Ja neverím,sme spolu ani nie dva mesiace a požiadal si ma o ruku.

Veľmi ťa ľúbim a nerád by som ťa stratil.Také dievča nenájdeš len tak na ulici.

Poznám jedno z L.A, ale žije v Londýne a práve sa zasnúbila s jedným z 5 najsexy chalanov na svete.A toho chalana zbožňuje a miluje.

Aj on ju. Hah  Už viem ako sa cíti Zayn.Byť zasnúbený je krásny pocit a ešte krajší ,ak si zasnúbený s osobou,ktorú nadovšetko miluješ.

Už sa ma nezbavíš.

Ani ty mňa .Najkrajšia prechádzka v mojom živote.

Ľúbim ťa.

Ja ťa ľúbim tiež.  

*Pozreli sme si do očí a zrazu sme boli v ríši bozkov.Bozkávali sme sa a ja som bol veľmi šťastný.Potom sa odo mňa odtiahla a pozrela sa na mňa.

Niall,tak povieš mi čo je v tej krabičke ?

Dream GirlsTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon