ღDream Girlsღ118.časť
*Porela som sa na Kristen a tá bola akoby v šoku.
Kristen,je to pravda ?
Harry,odkiaľ si to nabral ? Nikto o tom nevedel a zistila som to len pred dvoma dňami.
*Kristen na neho pozerala prekvapene a mne sa zdalo,že Harry bol z toho viac prekvapenejší ako ona.
Ty..ty si naozaj tehotná ?
Čo ? Harry,robíte si z nás srandu ?
*Teraz sa ozval Niall a všetci sme čakali na jeho odpoveď.
No,áno.Ja som chcel iba zavtipkovať.Kristen,my budeme ...
No,asi hej.
*Harry ju objal a mne to už nedalo a posavila som sa.Išla som k ním a objala som ich.Po tom Niall a po celý zvyšok večera sme sa tešili.Večer nás chalani odo
prevadili až domov a Harry chcel ostať s Kristen,no ona namietala.Nasledujúce ráno sme išli do školy a po škole sme sa zastavili u chalanov.Harry usporiadal menšiu párty ,ktorá sa konala v nejakom klube.Boli sme tam všetci a ja som stále nemohla uveriť,že je Kristen naozaj tehotná.Bude mamou a ja sa neviem dočkať toho malého stvorenia.Jej vek nie je možno na to,aby sa stala matkou,ale ja viem,že to zvládne.Harry je celý vysmiatý a to nehovorím o mne.Sú tak šťastní a vlastne všetci sme.Harry tam oznámil,že je Kristen v duhom stave.No,zarazil nás,keď si kľakol pred ňou a z vrecka vybral krabičku,ktorú otvoril.Niall prišiel ku mne a objal ma,keď videl ako ma to zaskočilo.
Kristen Sarah Stethemová,staneš s pani Stylesovou a dovlíš mi,aby som ti odovzdal svoje srdce,dušu a všetko čo som ti do teraz nedal ?
Robíš si zo mňa srandu,že ?
*Jej oči už plakali a chytila ho za ruku.
Myslím to vážne.Nikdy som nič nemyslel vážnejšie.
Áno,dovolím ti všetko.
Takže áno ?
Áno !!!
*Postavil sa a obmotal jeho mocné ruky okolo jej pásu a objali sa.Následne jej nevliekol prsteň na ruku a obozkali sa.Hneď som utekala k ním a objala som ich.
Rosse,ja som zasnúbená.
Ja viem.Teším sa s tebou a Harry ? Ak jej niečo urobíš,je po tvojom banánovi!
Rossalin,nikdy jej neublížim.Strašne ju ľúbim.
To ja viem.Prečo si mi nič nepovedal o tvojich plánoch ?
No,ja som to chcel urobiť ešte v Paríži ,ale nemal som odvahu.
*Všetci im pogratulovali a oslava pokračovala.Harry jej nedovolil vypiť ani glg alkoholu.Priala som si,aby sa mi stalo to isté s Niallom.Asi sa to nestane.
Z pohľadu Nialla
*Harry ma prekvapil a veľmi mu to prajem.Kiežby som mal takú odvahu a urobil to aj ja.Lenže až príliš sa bojím,že mi povie nie.Neprežil by som to.Čo ak by ma opustila ? Zľakla sa toho ? Vtedy v LA som to skoro robil.Mal by som to urobiť ,ale potrebujem vhodnejšiu príležitosť.No,jasné !!! Veď o mesiac má narodeniny.Lepšiu príležitosť nepoznám.
Čo si taký zamyslený ?
*Prišla ku mne Rosse a obajala ma.Hneď som ju musel pobozkať.Dnes je mimoriadne krásna a tie biele mini šaty jej neskutočme pristanú.
Len tak.Kde si bola ?
Rozprávala som sa s Eleanor a babami.Nechceš ísť von ?
Prečo ?
Potrebujem trochu čerstvého vzduchu.Je mi nejak čudne.
Nebudeš aj ty tehotná ?
Nie,to nehrozí.Asi to bude s tým drinkov,čo sme si dali.
Asi hej,tak poď.
*V objatí sme sa išli von a sadli sme si na lavičku,ktorá tam bola.Rossalin začala niečo ťukat do mobilu,lebo jej prišla sms.
Kto ti píše ?
Mama,chce vediet či je všetko v poriadku.
Počuj,vie už Kristenina mama o tom,že je tehotná ?
Jop,včera sme im volali a sú ohromení.Myslela som,že sa nahnevajú ale opak bol pravdou.
Tak to je super. Rossalin,pobozkaj ma.
Čo ?
Chcem pusu.
*Dala mi pusu a v tú chvíľu som nás odfotil.
Čo to bolo ?
Odfotil som nás.
Ty si blázon,fakt.
Ja viem.Nechceš už ísť dnu ?
Asi áno.Dáme si niečo ?
Ako chceš,ale iba jeden drink.
Fááááájn...
A nič tvrdé !!!!!
Prečo ?
Lebo dnes spíš u mňa.
Hmm,tak to sa teším.
YOU ARE READING
Dream Girls
FanfictionPríbeh dvoch dievčatách, ktoré pobláznia naších krásnavcov Harryho a Nialla. Rossalin je neter Simona Cowella a Kristen je jej sesternica, s ktorou študujú v Londýne. V príbehu sa udejú veci ala romantika, ale postupne sa všetko bude kaziť. WARNING...